ik zoek het meisje van Mariscara

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:14

Misser schreef:
Dat is idd best veel geld... Heeft ze zoveel kwaliteiten? Anders raken ze haar met dat karakter toch niet kwijt voor die prijs? Ik zou afwachten, misschien zakken ze nog in prijs? Hoop voor je dat er een oplossing komt!

nee op dit moment is ze dat zeker niet waard! ze is bijna 12 en kwa niveau heeft ze 2 jaar gelantefanterd bij die mensen dus er is eenhoop werk aan maar ja als ik er weer terug heb word het toch recreatief want hier in limburg is dat veel meer en kwa werk enzo heb ik geen tijd om wekelijks te starten maar ik hoop wel dat ze nog zakt ja.. dit is gewoon veel te veel voor mijn paardje wat ik zelf ook toegeef hoor heb ik nooit voor haar betaald ook

mesastamp

Re: Kijk hier even mensen! meisje van MARISCARA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:29

Nannes schreef:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=24541

ik heb er hier wel 1, maar volgens mij is dat niet te goeie, nog maar 0 posts

dat was ik dus ook maar heb mesastamp en daar blijf ik bij mariscara kijk ik nooit meer op weet het wacht woord niet eens hihi

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:57

Het verhaal ken ik niet van toen je deze pony moest verkopen..
Valt er niet met deze mensen te praten?

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:01

Als jij echt van die pony houd, verzin je wel iets dat je haar kan kopen!!
(Spreek uit ervaring, heb alles verkocht wat me dierbaar was, omdat beestje te krijgen.. )

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:08

horselover21 schreef:
(Spreek uit ervaring, heb alles verkocht wat me dierbaar was, omdat beestje te krijgen.. )

als je geen geld heb houd het snel op als het op korte termijn moet... kan iook wel verkopen enzo.. maar woon samen enzo en heb fulltime baan dus het moet wel realistisch blijven ik heb werkelijk alles voor der over hoor:)

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:09

horselover21 schreef:

Dat vind ik echt onzin.
Je kunt toch niet je hele leven 'op het spel zetten' voor een pony door alles te verkopen?

Ik heb wel wat topics over Mariscara gelezen, en daar maak ik op uit dat mesastamp heel veel van haar pony houd.

Ik hoop dat je een oplossing kan vinden!

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:09

Tegelijk gepost

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:11

joeylover schreef:
horselover21 schreef:

Dat vind ik echt onzin.
Je kunt toch niet je hele leven 'op het spel zetten' voor een pony door alles te verkopen?

Ik heb wel wat topics over Mariscara gelezen, en daar maak ik op uit dat mesastamp heel veel van haar pony houd.

Ik hoop dat je een oplossing kan vinden!

dankje dat is ook zo.... geen geld houd gwn op lening gaat niet dan kun je geen stalling meer betalen en de pony is me heel veel waard maar door in fikse geld probleme te raken niet... en dat snappe de meeste ook vast wel hopelijk kan bokt iets doen verschillende mensen willen me helpen ben erg benieuwd...

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:24

Maar wat verwacht je van de bokkers? Denk dat er weinig kans is dat iemand m aan je cadeau doet...

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:25

Quellian schreef:
Maar wat verwacht je van de bokkers? Denk dat er weinig kans is dat iemand m aan je cadeau doet...

nee zeker niet hahaha! sommige hebben haar gemaild vanwege de prijs wie weet krijgen ze er wat van af zo bedoelde ik dat:) had namelijk meerdere pm s ontvangen

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:25

dit is een erg verhaal zeg, je woont samen he zei je? en als jullie het nu is met zn 2e doen, en je vader dan misschien?

ja dat is denk ik ook niks, want dan heb je misschien je pony terug maar die moet ook onderhouden worden! en ja dan kom je nooit uit de schulden ( als je die dan heb dan) je zit in een lastig pakket zeg, kijk als ze nu 2 of 3000 zouden vragen dan is ut anders maarja dat is ook een hoop.

ik weet niet wat ik had gedaan, maar je had het over 120 euro in de maand aflossen ofzo? of niet? maar kan dat niet als je dat met zn 2tjes doet, of moet je dr op een pensionstal plaatsen?

jeetje meid wat rot voor je dit..

sterkte xx

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:26

Afbeelding

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:27

snoeske schreef:
dit is een erg verhaal zeg, je woont samen he zei je? en als jullie het nu is met zn 2e doen, en je vader dan misschien?

ja dat is denk ik ook niks, want dan heb je misschien je pony terug maar die moet ook onderhouden worden! en ja dan kom je nooit uit de schulden ( als je die dan heb dan) je zit in een lastig pakket zeg, kijk als ze nu 2 of 3000 zouden vragen dan is ut anders maarja dat is ook een hoop.

ik weet niet wat ik had gedaan, maar je had het over 120 euro in de maand aflossen ofzo? of niet? maar kan dat niet als je dat met zn 2tjes doet, of moet je dr op een pensionstal plaatsen?

jeetje meid wat rot voor je dit..

sterkte xx

ja het blijft gwn een groot bedrag.. met plannen voor huis kopen en trouwen e.d.. uit eindelijk kwa kosten gewoon rampzalig... mijn vader wil me maandelijks dus helpen maar de eigenaar wil niet op afbetaling wat ook wel te begrijpen is... natuurlijk maar goed ik zie wel hoe het loopt.. ik verwachtt niiets meer en ben bezig het een plek te geve maar dit topic steunt me wel enorm

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:28

Als k het geld had ...
Jammer dattie zo duur is!
Ik wou datik je kon helpen
Waarom heb je d'r verkocht ( heb niet alle berichtjes gelezen )

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:31

wat heeft ze gelopen qua wedstrijden enzo, en hou oud is ze? of staat dat ergens op bokt?

themi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 01:16

Rustig afwachten, wanneer ze dit geld niet waard is zal ze er niet voor verkocht worden.Ze weten dat je emotioneel betrokken bent bij dit paard en zullen daar gebruik van maken.

Laat iemand anders een reeel bod doen zonder jouw naam te vermelden.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:31

snoeske schreef:
wat heeft ze gelopen qua wedstrijden enzo, en hou oud is ze? of staat dat ergens op bokt?

ze kon bij mij m1... maar ze is niet verder gestart als l1

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:55

Sterkte meis

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:20

themi schreef:
Rustig afwachten, wanneer ze dit geld niet waard is zal ze er niet voor verkocht worden.Ze weten dat je emotioneel betrokken bent bij dit paard en zullen daar gebruik van maken.

Laat iemand anders een reeel bod doen zonder jouw naam te vermelden.

Hier ben ik het mee eens!
Laat iemand ze een mailtje sturen en gaan kijken ofzo! En ff zeggen dat ze ivm leeftijd en niveau dat geld echt niet waard is! En dat je voor dat geld een veel beter paard kan kopen! Gewoon om ze wat onder druk te zetten! Misschien denken ze dan van 'oh andere mensen zullen dit ook wel denken' en misschien zakken ze..?

Wie weet!!

FlipJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:50

staat dit paardje nu in brabant ergens? ik heb het idee dat ik weet welk paardje het is... maar daar heet ze livy maar verder klopt eigenlijk het hele verhaal, ze komt uit limburg liep daar op een netjes niveau, bij hun alleen recreatief enz...

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:27

E-Pony, luisterd naar de naam Mariscara
Niveau : L2
beheerst alle M oefeningen.
klinisch en rontg.goedgekeurd klasse 1
Dochter van : Feinerstern x Wisconsin

Fijne pony, lief op stal en in omgang.

Geen beginners.

hogere prijsklasse.

Stond op marktplaats, en ze staat in: Arnhem, Gelderland
Nu van ene Nicole Berkman

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:52

Flip schreef:
staat dit paardje nu in brabant ergens? ik heb het idee dat ik weet welk paardje het is... maar daar heet ze livy maar verder klopt eigenlijk het hele verhaal, ze komt uit limburg liep daar op een netjes niveau, bij hun alleen recreatief enz...

nee ze heet mascara daar en heeft nooit in limburg gestaan ik ben hier heen verhuisd zonder haar was de bedoeling dat ze mee ging maar ja door omstandigheden dus niet..

een reeel bod wil ik ook maar meer als 1500 heb ik ook niet dus...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:53

mOmmii schreef:
E-Pony, luisterd naar de naam Mariscara
Niveau : L2
beheerst alle M oefeningen.
klinisch en rontg.goedgekeurd klasse 1
Dochter van : Feinerstern x Wisconsin

Fijne pony, lief op stal en in omgang.

Geen beginners.

hogere prijsklasse.

Stond op marktplaats, en ze staat in: Arnhem, Gelderland
Nu van ene Nicole Berkman

dat klopt dat is haar dus! nicole berkman ja... op[ die foto onder het zadel ziet ze er niet uit zoals ze is.. ze staat zo onder druk ik zie aanhaar dat ze daar niet happy is en stress heeft terwijl ze het altijd goed daar had...

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 11:32

een bokker kwam met een goed idee. me vader wil geld betalen per maand ik heb gwn gevraagd hem een lening af te sluiten ben erg benieuwd wat hij zegt heb gezegd dat ik me er voor schaam dat ik dit vraag maar zo graag alles wil doen haar terug te krijge als de eigenaar wil zakke tot 3500 euro jullie horen het van me

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 11:56

Dat zou super voor je zijn als je via hem die lening voor elkaar kunt krijgen. Zal voor je duimen dat het lukt.