Paardrijbroek bij de H&M??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:46

Ik ben ook benieuwd

Isabel19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:04

Ik heb bij de H&M ook al weleens truien gezien met paarden en hoefijzers

En ik ging vroeger op de basisschool wel altijd in mn paardrijkleren naar school (alleen 's middags) zodat ik gelijk uit school naar de manege kon haha

Vedetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:11

Meiden, zo'n broek is weer helemaal in!!!! Ik heb hem gezien! Leuk hoor met hoge laarzen. Je moet alleen geen spille benen hebben zoals ik ,want dat is een drama!!

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 09:46

Oef ja, best wel wannabe...
Stomme is dan dat de eerste versies nog wel op rijbroeken lijken, maar dan gaan ze iets verder en krijg je echt rare creaties

En het stomme is dan dat mensen dat kopen, terwijl ze zelf niet weten hoe erg of ze (imo) voor lúl staan Net als met die 'sporenriempjes' op cowboylaarzen....

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 09:48

Isabel19 schreef:

En ik ging vroeger op de basisschool wel altijd in mn paardrijkleren naar school (alleen 's middags) zodat ik gelijk uit school naar de manege kon haha

Ik heb dat idd ook welleens gezien.. een meisje in haar paardrijdkleren op school
Ik kleedde mijvroeg OF in de auto om OF bij een vriendin van mij

Nannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:03

Isabel19 schreef:

whahah ja dat deed ik ook altijd op woensdag, ik reed namelijk om half 2 smiddags al, dus als ik uit school kwam boterham in me mik en richting de manege

Vedetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:23

Zag laatst iemand lopen met zo'n soort broek en dan met Ugs eronder..................................

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:45

Toch zul je ze niet als paardrijbroek kunnen gebruiken, tien tegen een dat er naden lopen aan de binnenkant van je been

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:22

Hahaha ja, op zich is het wel grappig maar idd. Ik vind ook wel dat je behoorlijk voor banketstaaf loopt met een rijbroek. Dus nu is het zo dat als je iemand met een rijbroek ziet lopen je niet eens weet of hij/zij ooit in de buurt van een paard is geweest?