Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(:)
miekuh schreef:
ik zou niet een hond koken
, heb ik dalijk de dierenbescherming aan m'n broek 
)

KiWiKo schreef:je kan ook elke nacht dit weer bestellen, weet je ook zeker dat ze niet komen![]()
![]()
StalGriendt schreef:In de herfstvakantie zijn wij een paar dagen weg geweest en toen deed onze buurman de paarden. Wij hebben de paarden niet aan huis maar 3 km bij ons vandaan. Daar hebben we een wei met een stal, er ligt geen huis bij die stal alleen een grote varkensstal en daar is de paardenstal achteraan gebouwd. Toen mijn buurman 's morgens een keer kwam lag de stroomdraad naar het pad van de stal open terwijl hij zeker wist dat hij die dicht had gedaan. Ik was dit eigenlijk al weer vergeten totdat de eigenaresse van de varkensstal ons zondagavond opbelde of wij de deur van de varkensstal open hadden gehad (we moeten daar ooit het water afsluiten of zo). Maar wij waren daar al heel lang niet meer binnen geweest. Toen zij 's morgensvroeg de varkens was gaan voeren had die deur namelijk open gestaan (er zit wel een slot op maar de sleutel hangt bij het raampje naast de deur voor noodgevallen). Ze dachten dat er niks weg was maar gisteren zei ze dus tegen mij dat de kadaverkar (waar ze dode varkens mee vervoeren) nergens meer te vinden is, die is dus waarschijnlijk gestolen......
Wij hebben geen slot op de stal maar zaterdag gaan we er dus wel een opmaken. Er is daar namelijk geen toezicht en ik ben als de dood dat mijn paarden dadelijk gestolen worden. Aan de andere kant vind ik een slot eigenlijk niks, wat als er brand uitbreekt? Mijn vader wil er wel een slot ophebben en hij had nu het idee om in het schuurtje wat bij ons in de wei staat een reservesleutel te hangen en dan tegen de mensen die vlakbij de wei wonen (die we goed kennen) te zeggen dat daar een sleutel hangt mocht er brand uitbreken of zoiets.
Wat zouden jullie doen?
Quellian schreef:Om maar even heel negatief te denken: ik lees dat sommige mensen zeggen dat de kans groter is dat de paarden gestolen worden, dan dat er brand uitbreekt.
Het zal mij niets verbazen dat als het die lui niet lukt om de paarden te jatten, zelf de boel in de hens zetten...
(hehe,met een camera erop gericht die je thuis kunt zien)
)