Als je paard een mens was...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:32

een capsonisse b*itch

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:34

Hihi, hier had ik het van het weekend nog over met mijn vriend

Stan zou een player zijn Alle meisje aan het lijntje houden. Zo'n viezerik

Quell zou een perfecte strenge lerares of bibliotheekmiep zijn. Ow, en mannenhater

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:35

Z'n bijnaam is heel lang "Theo van Gogh" geweest. Dat is nu niet meer zo gepast natuurlijk, maar zo'n type zou het wel zijn.

Fairytail

Re: Als je paard een mens was...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:37

mijn verzorg paardje parola, zou een verlegen tiener zijn die wel weet wat ze wil maar niet zo durft. Wel een pittig tante hoor;)

mijn oude paardje zou precies laten zien wie hij was ookal was hij een ruin hij is wel een matcho maar met een super zacht innerlijk.

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:43

Fleur zou echt iemand zijn, die best hard is voor anderen, maar toch ook wel om iemand geeft diep in haar hard. Je kan niet met haar sollen, en houdt ervan om aandacht te krijgen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 00:16

Wij hebben het er op onze oude stal wel eens over gehad....Par zou een echte Bitch zijn, zo'n mooie blonde tut die mannen om haar vingertje wind en ze daarna dumpt, ongelooflijk kattig kan zijn en ook heel erg lief als het haar uit komt.
Maar ze zou er wel eerlijk over zijn

Birne....pfoei....een doordrammer...Kennen jullie die gast die in She's all that de tussendoor vriend speelt van de mooie cheerleader, die gast die zichzelf helemaal te blits vond, die je wel of niet mag, het ene moment stoer is en het andere moment o zo zielig vanwege zijn jeugd?
Zoiets is Birne denk ik

Nicky is het kleine gangmakertje, de opdonder in de klas die elke leraar gek maakt maar er altijd emt een sisser van af komt omdat die zo geinig is

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 01:16

Rafero zou een teruggetrokken man zijn, erg op zichzelf maar als je eenmaal contact hebt wel de beste vriend die je je kunt wensen. Rafero is ook ontzettend intelligent dus als mens ook, maar ik denk niet dat hij veel communicatieve vaardigheden zou hebben door zijn teruggetrokken aard. Rafero is nu ook best koppig en probeert dingen op zijn eigen tempo te doen (te snel) dus hij zou als mens waarschijnlijk niet al te veel geduld hebben.

Acalgo zou dan weer heel anders zijn: een hele lieve man, echt een allemansvriend die met iedereen overweg kan en bijna teveel voor de mensen doet. Waarschijnlijk een heel warm persoon die het welzijnswerk in zou gaan oid. Type knuffelbeertje

Op de andere paarden heb ik nog niet goed genoeg gelet om er een beeld van te hebben.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 04:23

Ik denk dat MAris wel een beetje op mij lijkt.. In een groep wel lekker veel durfen maar alleen is alles eng hihihi. In tegen stelling tot mij laat ik vaak te veel het achterste van mijn tong zien en Maris niet. Ik denk da thij als mens, een rustig type zou zijn. Hij kiest zijn vrienden zurgvuldig. Verder zou hij tonnetje rond zijn aangezien hij veel eten lekker vind. het beroep KOK past wel bij hem haha.

Verder is hij denk ik wel vrij nuchter, Hij doet wat hem gevraagd word, mopperd pas achteraf. Als hij geen zin heeft sputtert hij wat tegen maar de aanhouder wint,. Hij is snel over te halen dus.. Laat ook wel duidelijk zien als hij iets leuk vind.. Tis niet echt een kroelepoek. Maar misschien komt dat als hij de "ware" zou hebben gevonden (dat ben ik dus niet hihi)

Verder is het niet echt een doorzetter, alleen als het hem uitkomt. Net zo iets als bij mij dus.. Ik denk dat we ongemerkt heel veel op elkaar lijken.. We zijn dan ook al 9 jaar vriendjes, al ziet hij dat waarschijnlijk niet zo.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 07:28

Ik denk dat Fafnir een ADHD mens zou zijn die overal haast mee heeft en alles door elkaar doet, een echte chaoot. (een beetje mij dus, dat chaotische )

En toet zou een heel rustige man zijn, die af en toe helemaal uit zijn dak gaat in de kroeg, en zou een hoop vriendinnetjes hebben want hij zou wel knap zijn.....
En hij zou maar een of twee echte goede vrienden hebben.

haha

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 07:41

Haha dit vind ik wel leuk ik zit hier zelf ook weleens aan te denken...

Neelke zou echt een kwa jongen zijn, echt een persoon die streken uithaald waarom iedereen uiteindelijk moet lachen. Ook zou hij een echtte grappenmaker zijn, altijd mensen aan het lachen proberen te krijgen! Ja ik denk dat hij het in de mensenwereld heel ver had geschopt

Owja hij zou heel lang en stevig gebouwd zijn maar wel een ontiegelijk lekkerding!! Hij zou ook niet zo op de voorgrond staan in zijn vriendengroep maar zal altijd voor iedereen klaar staan en zit je in een dip, hij maakt je wel weer aan het lachen

Maar hij is ook iemand die zich niet laat gebruiken, doe je iets wat hem kwetst dan zou hij je zeker terugpakken!

Summer is echt een meisje meisje,, ze zal als mens dr handen nergens aan vuil maken en alleen doen wat zij wil...ja ze zal een persoon zijn met een eigen wil en hier zeker niet van afwijken

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:22

Hihi, ja zo denk ik ook altijd na over mijn paarden. De 3,5 jarige hengst zou een heel lieve kerel zijn die verpleger was in een verzorgingstehuis ofzo, ik zit te twijfelen of ie homo zou zijn, haha. Maar wel met gouden ketting. Hij zou zijn nagels beter verzorgen dan ik (en ook beter gekleed zijn waarschijnlijk). Mijn eigen merrie was een beetje een stoer wijf, een loner die niet zo bij de groep hoort maar wel met een klein hartje. Ze wil wel graag een paar goed vrienden dan.

lisanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 10:30

Djille (friese hengst) zou een echte macho zijn!!!!!
Hij is mooi en dat weet tie.
Hij heeft een groote bek en een klein hartje.
maar ook liever lui als moe

vindt het leuk dat deze vraag er op staat laatst ook met me instructie er over gehadt. en Djille zou niet een soort mens zijn waar ik me om zou gaan. ik zou hem echt uit kotsen.

qwinty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:01

Die van mij zou echt een softy zijn heel erg aardig voor alles en iedereen laat alles over zich heen komen en heel erg werk willig..
een beetje een sulletje misschien ook wel haha ..

Grappig als je er zo over gaat na denken!

Maar hou zouden wij dan zijn ..
Ik denk dat ik heel erg sjaggo zou zijn en nietw illen werken lui dus hahaha

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:26

Indy zou echt zo'n kindje zijn dat kattekwaad uithaald, maar ook met schone kleertjes in de blubber gaat spelen en dan helemaal smerig thuiskomt en dan zo heel onschuldig doet alsof er niks aan de hand is.

Het zou ook echt een vreetzak zijn hahaha, altijd maar naar de mac willen en alleen maar snoepjes enzo.

Rachel zou echt zo'n tutje zijn, echt zo eentje in een mantelpakje en dan een baan als secretaresse. En kan dan heel kattig reageren tegen over anderen. Verder altijd op mannenjacht Ook een beetje een angstig persoon, altijd bang dat er iets zal gebeuren, echt een beetje zo'n aanstellerig/zeikerig persoontje.