Mijn Bijrijdster is onbetrouwbaar?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tomcat701

Re: Mijn Bijrijdster is onbetrouwbaar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:22

Hallo????

Wat erg! Je bijrijdster moet je volledig vertrouwen! Het is toch gewoon jou paard? Kom op tijd voor actie.....

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 12:47

Urielle schreef:
extra slotje op je kast zodat ze niet stiekem kan rijden en als ze terug komt gewoon zeggen dat het niet meer hoeft. Als haar pols gebroken is zal het toch wel even duren eer ze weer komt.

Wow das idd een goeie, tsja gelukkig heb ik met denies dat probleem nooit gehad, maar neem aan dat je wel kunt zien of je paard al gereden is of niet, toch?
Maar als ik het zo lees beetje oost indisch doof meisje, bedoel als je voor 1 dag wordt aangenomen en je doet er 5 dan was het bij mij meteen al tabee geweest. Jammer voor je joh

maar een extra slotje is idd wel dé manier om in contact te komen met haar denk ik.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 13:06

ben je al weer in contact met haar geweest?

ik vind het slotje ook erg handig maar wat een werk.. en kosten.

dat allemaal voor die stomme trien

succes ermee ik vind het nergens op slaan

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 13:33

Thanks voor alle oplossingen etc.
Ik heb een cijferslot dus heb die alvast veranderd, heb nog een briefje opgehangen met : NEEM CONTACT OP ------ (---=telefoonnummer van mij) dus nu wachten

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 13:35

Ik hoop dat het lukt

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:04

goed zo! dat zal wel werken denk ik!!!!!

succes verder!!

lonneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:12

meteen dumpen! Dat zijn de ergste....

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:13

hallo

das een hele goed oplossing .

hopen dat het lukt want hier moet over gepraat worden.

succes ermee

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:14

Jeetje wat een aso meid zeg. Ben benieuwd of je nu wel wat van haar hoort. Ik vind het heel schadalig hoe ze met je paard, je spullen en VOORAl hoe ze met jou omgaat! Jij bent eigenaar ze is echt veel te ver gegaan. Ik zou haar netjes zeggen dat ze neit meer hoeft te komen en duidelijk uitleggen waarom. Maar ook even de hele stal dan inlichten want heb zo'n idee dat ze nog wel zal proberen om stiekem te komen

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:16

ja inderdaad.

wel de hele stal inlichten want ik heb ook zo'n gevoel dat dit geen ophouder is en dat ze toch nog wel blijft komen.

sherwood

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:18

Ik hoop dat je een slot hebt met meer dan 3 cijfers
Die met 3 cijfers is vrij makkelijk open te krijgen... waarom niet gelijk een flink slot? Ik had haar echt de laan al lang uit geschopt, zo iets doen zonder enig overleg..? Ik had ook al direct het idee dat ze jou paard als haar eigen beschouwde, en dat vind ik altijd erg gevaarlijk. Ik weet niet hoe oud ze is, maar als het een meisje van rond de 13 jaar betreft is er kans dat ze straks in haar eigen wereldje gaat leven, en daar hoort "haar" paard ook bij. Dan heb jij straks volgens haar geen recht meer op je paard. Om maar een voorbeeldje te geven van wat er dan zoal gezegd wordt: jij hebt geen tijd voor je paard en verwaarloosd hem, als ik er niet was geweest was hij al lang naar de slacht gegaan, enz enz enz. Zal namelijk niet de eerste zijn die zichzelf zo verliest.
ik wens je veel succes hiermee!

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 14:26

haha ze is 19
Ik ben zelfs jonger dan zij, en het paard is ''van mijn ouders'' maar voor mij gekocht Daarom vind ik het zelf erg moeilijk om iemand die ouder is dan ik, erop te wijzen dat ze fout zit..
Ik kan wel vragen of mn ouders het voor me willen vragen aan haar maar ik vind het fijn om zelf mijn boontjes te doppen (ze staan btw wel achter mijn beslissingen rondom mijn paard)

(edit: typfout, geen 14 maar 19 )
Laatst bijgewerkt door NWDynamite op 24-11-05 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:28

Sorrie, maar als je 13 of jonger bent, dan moet je dit overleg door je ouders laten voeren. Anders krijg je alleen maar ruzie en roddels en achterklap.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:32

ja uhm,

nu je zelf dus jonger bent dan haar

ik zou het voorzichtig aan pakken en wel je ouders achter de hand willen hebben.

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 14:33

Dat doe en heb ik zoiezo

Roossie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:42

en al wat gehoord????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:43

ik ben wel erg benieuwd hoe dit zich oplost.

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:45

Dat is inderdaad lastig dat je jonger bent... dat meisje voelt zich waarschijnlijk heel goed en denkt waarschijnlijk dat ze veel beter voor hem zorgt dan jij.... maar ik zou zo snel mogelijk haar laten stoppen met het verzorgen van je paard anders wordt het denk ik alleen maar moeilijker...
Ik vind het belachelijk dat ze een ander mobiel nummer heeft opgegeven!
Dat is voor mij een reden met de andere redenen om haar accuut weg te sturen!
Ik zou zeker praten met je stalgenoten zodat zij weten hoe de situatie is en haar in de gaten kunnen houden.. want als ze er niets van afweten laten ze die bijrijder gewoon hun gang gaan.

Het lijkt me een moeilijke situatie, maar je moet proberen een heel duidelijk standpunt in te nemen van wat JIJ wil.. wil je haar laten stoppen? zeg dan heel duidelijk dat je haar niet meer nodig hebt, en laat haar er niet om heen draaien. Laat haar eventueel nog iets zeggen of de reden vragen maar laat je niet ompraten!! soms heb je moeilijke bijrijders die de hele tijd doorzeuren!... laat zien dat ze niet om je heen kan en dat jij de baas bent (over je paard)

zeker zou ik een hangslot erop doen, geen cijferslot. (hangsloten kun je zo voor weinig geld kopen)
en misschien voor de zekerheid je hoofdstel en halster meenemen!
Je bijrijder heeft het zelf verpest!! dus laat haar niet jou het gevoel geven dat jij de boeman bent!
Ze mocht maar 1 keer in de week rijden en ze rijdt al vaker!
Ik zou dus al kwaad zijn, wnat ze ziet jou dus niet als de "baas"en "belangrijk" ze doet lekker waar ze zelf zin in heeft.
Ze heeft dus geen respect voor jou... haar kans is verkeken, ik zou haar absoluut wegsturen..
(hopen dat ze hier van leert en dat bij haar volgedne verzorgpaard niet weer doet!)
Het is haar eigen schuld

SUcces!
Laat je ons weten hoe het gaat?

Nicolle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:57

Je zei dat ze jou spullen liet rondslingeren he!
Dat gebeurd meestal als het niet van hen zelf is (en met mensen die het niets interesseerd), ze denk: Och is toch niet van mij.
Maar zo gauw als ze zelf spullen heeft, zoals: Halster enzo denk ik dat ze veel beter omgaat met de spullen... Believe me
Sorry, maar er zijn echt mensen waarvan je denkt...Rot toch een end op!!!

Ik bedoel mensen die niets om spullen van andere mensen geven...
Snap?
Ik zou haar wegsturen, als het mijn spullen waren had ik haar direkt weggestuurd en ook nog zonder te vragen elke dag rijden!! Kan der bij mij niets in hoor!!
Maar succes!!

groetjes nicolle (volg dit topic )

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:07

Citaat:
Je bijrijder heeft het zelf verpest!! dus laat haar niet jou het gevoel geven dat jij de boeman bent!

sterkte!!!!

Ik heb nog niet zo lang geleden ook mijn bijrijdster vaarwel gezegd.
Aardige meid - maar het ging niet volgens afspraak....
Dat heb ik verteld en dat ik ermee wou stoppen - natuurlijk had ze een reden - daar heb ik achteraf niks aan en ben het vertrouwen kwijt
Hoop dat je daar iets aan hebt!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:12

enkele reis terug naar huis.

Sorry hoor maar vind dit niet normaal.

Nevermind85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:14

Ik ben zelf bijrijder en ik zorg voor het paard en het materiaal alsof het het mijne is, niet meer, niet minder.
Ik rijd wanneer de eigenaresse het vraagt en ik doe wat er gevraagd wordt (behalve als ik met iets niet mee eens ben over de manier waarop, stel ...) .
Zou er iets schelen, dan bel ik van de stal zelf reeds op?! Is toch doodnormaal?!
Maak er een einde aan, er zijn waarschijnlijk genoeg bijrijders in je buurt, die wel te vertrouwen zijn.

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:25

Hihi Heel Bokt is tegen die meid ! Ikzelf ook hoor, zo hoor je niet om te gaan ermee. het probleem is inderdaad dat ze ouder is dan jij zelf, waardoor ze eigelijk meteen wat meer 'macht' heeft. Zou gewoon je ouders erop af sturen Komt er meestal niet veel narigheid van, en het is btw hun paad toch ? Veel succes.

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 16:30

Jullie hebben allemaal gelijk...
Nog niks van dr gehoord en de stalbaas heeft dr ook nog niet gezien... Wachten tot maandag... kan haar echt nergens vinden namelijk, de stal is verders ook op de hoogte gesteld (zon 4 mensen -al- want de rest was er niet)

Kora_Sweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:44

Ik vindt het niet normaal hou ze met het paard, de spullen en met jou omgaat. en zich ook nog niet eens aan de afspraken houden!

hou ons op de hoogte hou het gaat!