Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
}
). Barbara_m schreef:Hmmm... mevrouw Schotman, zelfs als instructrice ziet ze dus alles, bij het jureren ook... (af en toe helaas).
) en dan zitten zij lekker te kwebbelen met elkaar...maar denk maar niet dat ze je ondertussen niet in de gaten houdt hoor; ze ziet werkelijk álles!!! (Heb, net als iedere ruiter, heus wel eens wat 'gesmokkeld'
tijdens de les maar mooi niet dat dat onopgemerkt bleef hoor.)

) meer op peil komt wil ik begin volgend jaar bij haar ook privé lessen gaan volgen. Giloni schreef:25.00 euro per uur
Maar het is mijn moeder, dus voor mij is het gratis
als die straks GP rijd gaat ze ook 50euro vragen haahhaa
, vraagt ze 10 euro. Ik vind het echt weinig eigenlijk omdat ze echt weet waar ze over praat en ik zoveel verbetering zie vanaf het begin en omdat ze meestal nog ruim een kwartier langer doorgaat. Bij ons is er ook de 'klik', ik kan het onwijs goed met haar vinden, ook buiten de bak
. 
maar ze bedoelt het goed. Als je het goed doet, prijst ze je de sterren van de hemel haha, en dat is altijd motiverend.
Citaat:(ik train er nu ruim twee jaar en ik kom elke keer supergemotiveerd thuis)