Gekleurde hoofdstellen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:38

De gekleurde PVC- achtige hoofdstelletjes zie je ook gewoon in ruitershoppies her en der. En als je er bij je locale ruitershoppie naar vraagt kunnen ze het hoogstwaarschijnlijk wel bestellen

Jeetje ik klik op de link van Harrys Horse en zie dat hun kleurlijnen voor volgend jaar vrijwel hetzelfde zijn als waar ik mee wil openen met Innova Tack !!

Dat is wel heel toevallig , ik heb al in geen eeuwigheid meer op de site van HH gekeken....

Afgelopen maanden heb ik zelf tot 3 kleurlijnen besloten , gewoon wat mij zelf aansprak...

- navy blauw / lichtblauw / oranje
- Cherry / pink (wijnrood met heel lichtroze)
- bruin / camel

Die nieuwe kleurlijnen van Harry's Horse zijn vrijwel hetzelfde..... weet niet of ik dat nou leuk vind of dat ik er van baal

Jakary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 07:22

@pmarena: ga jij ook van die gekleurde hoofdstellen verkopen?
tzijn wel mooie kleurtjes hoor

Anoniem

Re: Gekleurde hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:13

Hebben ze ze ook gewoon in het zwart, en is het van nylon of plastic? Zou het wel handig vinden voor het strand of bos.

RUBYWHITE

Re: Gekleurde hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 10:02

ShannaY schreef:
Hebben ze ze ook gewoon in het zwart, en is het van nylon of plastic? Zou het wel handig vinden voor het strand of bos.

Het binnenste is nylon, net als bij een hoofdstel. En er om heen zit een soort rubberachtige coating. Ik heb zelf de hoofdstellen van HH (oranje en babyblauw). Meer uit gekte gekocht hoor, bijpassende aan de setjes

We gaan er wel mee de bossen in, het valt lekker op en is onderhouds vrij. Je spoelt ze onder de kraan af.

Jakary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:57

@ShannaY: die cranberry van HH gaan ze ook in zwart verkopen, kijk maar eens op hun site