Antiklit spray Gevaarlijk of niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StalGriendt

Re: Antiklit spray Gevaarlijk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:59

Ik gerbuik het ook bij mijn paarden en ik gebruikte het ook bij mijn hond (is nu dood ) (niet van de anti-klit hoor!!) Hij had van die lange haren bij zijn oren (spaniel) en die waren dan een stuk makkelijker te kammen

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 15:05

Ik heb hets pul gehaald voor staart en manen, omdat ze eczeem heeft en al dus vrij weinig heeft, als ik dan ook nog eens ga borstelen word het helemaal een mooi zooitje. Ze staat alleen in de wei dus maar komt weleens in contact met andere paarden. Mijn hondje komt ook in contact met haar (erbovenop enzow) Toch zie ik wel verschillende meningen hier. Voor mezelf hoe fik het niet te gebruiken, want heb kort haar dus nooit last van knopen haha. En ik mag aannemen dat niemand zo'n fles gaat leeggooien in het voer van het paard lijkt mij??

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 15:06

Ook moe tik zeggen dat ik de schilfers die ze heeft (door het eczeem) heel makkelijk kan verwijderen zo. Eerst was ik daar heel lang mee bezig nu niet meer.

elibeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 15:09

Bij ons in de winkel kwam altijd een vrouw Equistar halen voor t dierenpension waar zij werkte om de perzen uit de klit te halen die anders geschoren moesten worden... hoe en wat ze precies te werk ging dat weet ik niet.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 18:58

perzen zijn ook zo vatbaar voor klitten, maar volgens als je het daarna toch uitspoelt kan het geen kwaad denk ik dan, inspuiten borstelen wassen klaar