vraagje over contract/stal opzeggen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vraagje over contract/stal opzeggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:53

ik zou haar toch ook lekker ophalen,zou me niks niet gerust voelen als ze daar nog lang staat.
sucses vanavond.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 07:59

hey

heb m opgehaald, kwam daar binnen, hij gelijk heb je t geld bij....ik zei nou ik heb t nagevraag en ben daar niet toe verplicht heb voor nog 2 weken betaald en hij gaat nu al weg dus heb je daar ook geld van..begon hij weer zo zit dat niet en lieg niet je ben niet eerlijk. hij zei nou dan had je niet hoeven komen je krijgt hem niet mee!
ik zei nou je heb t recht niet op mijn paard achter te houden dat mag niet...uiteindelijk gaf hij hem mee...moest tekenen wann ik hem had meegenomen............verder mocht ik niet eens lezen maja...
zei hij ik ben blij dat hij weggaat en hoop jullie nooit meer te zien en dat soort dingen....nu staat hij lekker in z'n stalletjre, ga m zo voeren en buiten zetten..........

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 09:28

ik heb net de site bezocht, en vond hem heel erg zweverig, en hij praat zo "professioneel" en met aparte termen, dat ik er gewoonweg weinig van geloof. Een beheerderssysteem, waarin alles bijgehouden wordt, nog nooit van gehoord. En de prijzen vind ik eigenlijk wel erg hoog. voor de faciliteiten die je er voor terug krijgt!

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 10:27

Arabian_Girl schreef:
uiteindelijk gaf hij hem mee...moest tekenen wann ik hem had meegenomen............verder mocht ik niet eens lezen maja...

Moet ik hieruit opmaken dat je iets getekend hebt zonder de mogelijkheid te krijgen het goed door te lezen? NOOIT DOEN!! Hopelijk heb je je daarbij geen problemen op de hals gehaald.

Ik vond het er op de site ook maar zweverig uitzien, en zou er ook weinig vertrouwen in hebben. Gelukkig heb je je veulen nu weer bij je, veel plezier ermee. Hopelijk heb je in de toekomst meer geluk met de stallen.

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:33

Tekenen dat je hem mee hebt genomen en de rest mocht je niet lezen.... nou ja! Ik hoop dat het geen staartje krijgt voor je.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:02

idd, snap eerlijk gezegt niet helemaal dat je dat getekend hebt.

naja hopen dat je er niks meer van hoort. en dat je op je volgende stalling meer plezier hebt.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:20

gelukkig heb je je veulen nu lekker daar weggehaald, maar inderdaad dat papier tekenen en dan niet lezen is niet slim geweest, ik hoop voor je dat je nu ook inderdaad van m af bent.....
Je zou nog kunnen vragen om een kopie van het door jou getekende stuk?

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:40

Nooit iets ondertekenen wat je niet gelezen hebt, kun je op je vingers natellen dat het niet deugt.

Fijn dat je hem nu bij huis hebt..

Ben nu wel nieuschierig geworden naar de site om eerlijk te zijn.

En wat betreft een beheerdersysteem, ik weet niet wat hij hiermee precies bedoelt, maar ik hou ook alles bij wanneer welk paard geent is, waar tegen, wanneer ze bekapt zijn etc.

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:53

Dat is het DOMMSTE wat je ooit hebt kunnen doen!!! Iets tekenen zonder dat je begot niet weet waarvoor je hebt getekend!!!

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:54

waldisney schreef:
ik heb net de site bezocht, en vond hem heel erg zweverig, en hij praat zo "professioneel" en met aparte termen, dat ik er gewoonweg weinig van geloof. Een beheerderssysteem, waarin alles bijgehouden wordt, nog nooit van gehoord. En de prijzen vind ik eigenlijk wel erg hoog. voor de faciliteiten die je er voor terug krijgt!

Ja, maar de TS heeft er wel voor gekozen om haar paard daar neer te zetten, dus zij was/is het eens met deze zweverige manier van ' werken'. Het zelfde geldt voor het geld, daar heeft ze ook mee ingestemd...
Ik krijg bij dit hele verhaal een beetje zo' n ' achteraf gevoel', want is dit tijdens de stallling wel gemeld bij de stalhouder? Of heb je er nooit wat van gezegd?
Achteraf is altijd makkelijk ' zeuren'

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:54

aafje87 schreef:
Dat is het DOMMSTE wat je ooit hebt kunnen doen!!! Iets tekenen zonder dat je begot niet weet waarvoor je hebt getekend!!!

Ja idd jammer hoor hoop niet dat je nu problemen krijgt Was je er alleen heen gegaan en heb je hem wel je afschrift laten zien waaruit bleek dat je wel betaald hebt? Misschien denkt hij echt dat je niet betaald hebt.

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 16:31

het is wel heel normaal dat je een maand opzeg termijn hebt.Ook moet je geen geld tergu verwachten voor de al betaalden weken/maand als je je paard van de een op andere dag ophaald.

toverpaardje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:12

ook hier een maand opzegtermijn, dat is heel normaal,gewoon betalen, dan heb jer verder geen gezeur.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 20:32

Citaat:
Ja, maar de TS heeft er wel voor gekozen om haar paard daar neer te zetten, dus zij was/is het eens met deze zweverige manier van ' werken'. Het zelfde geldt voor het geld, daar heeft ze ook mee ingestemd...
Ik krijg bij dit hele verhaal een beetje zo' n ' achteraf gevoel', want is dit tijdens de stallling wel gemeld bij de stalhouder? Of heb je er nooit wat van gezegd?
Achteraf is altijd makkelijk ' zeuren'

nee want ben van te voren alleen een x weesten kijken en heb dit allemaal verder niet te horen gekregen, heb alleen de stallen gezien enzo.niet dat ik er nooit kom komen kijken, hij zij dat ik altijd mocht komen kijken enzo maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn enzo.
en heb er wel wat van gezegt!
toen had ik een afspraak die hij al 3 x had verzet ineens de 4e keer wilkde hij dat weer doen, want ze kwamen nieuwe paarden brengen en nu mocht ik ineens niet meer komen, hij zei toen, die mensen mogen de tijd nemen want daar verdien ik geld mee. ik dacht ook zoo van ja hallo ik sta er ook en daar verdien je dus ook je geld aan!heb m toen gebeld en toen zei ik ook van ja als ik iedere keer niet kan komen dat was zo niet de afspraak dan haal ik m wel weg...toen werd ie ook al kwaad omdat hij zo zijn werk niet kon doen door ons gezeur enzo kortom niet echt aan te raden als je je veulen nog een wil opzoeken tenminste vaker dan een paar x

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:37

ben nog steeds nieuwschierig naar deze bijzondere opfok...

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 17:06

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:04

Wat een vaag verhaal zeg.
Gelukkig heb je hem er weg gehaald. Ik vind niet dat hij kan beslissen over je paard. wel vind ik het vrij normaal om een opzegtermijn van 1 maand te hanteren. en als je je daar aan gehouden heb, dan mag je je paard toch wel weghalen!

monsera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:03

aafje87 schreef:

Ik hoop echt voor je dat hier niet een boel narigheid achter weg komt.Dit moet je echt nooit doen.Ik hoop wel dat je paardje nu beter staat.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 08:58

ja ik weet t. dacht er daarna pas aan, t enige wat ik wilde was mijn veulen terug.....heb ook geen kopie gehad ervan....en hij heeft ook geen handtekening gezet...

hij staat nu beter, kan m nu zelf doen...hij is echt veel liever en rustiger geworden...veel minder bijten enzo