Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Arabian_Girl schreef:uiteindelijk gaf hij hem mee...moest tekenen wann ik hem had meegenomen............verder mocht ik niet eens lezen maja...
waldisney schreef:ik heb net de site bezocht, en vond hem heel erg zweverig, en hij praat zo "professioneel" en met aparte termen, dat ik er gewoonweg weinig van geloof. Een beheerderssysteem, waarin alles bijgehouden wordt, nog nooit van gehoord. En de prijzen vind ik eigenlijk wel erg hoog. voor de faciliteiten die je er voor terug krijgt!
aafje87 schreef:Dat is het DOMMSTE wat je ooit hebt kunnen doen!!! Iets tekenen zonder dat je begot niet weet waarvoor je hebt getekend!!!
Was je er alleen heen gegaan en heb je hem wel je afschrift laten zien waaruit bleek dat je wel betaald hebt? Misschien denkt hij echt dat je niet betaald hebt. 
Citaat:Ja, maar de TS heeft er wel voor gekozen om haar paard daar neer te zetten, dus zij was/is het eens met deze zweverige manier van ' werken'. Het zelfde geldt voor het geld, daar heeft ze ook mee ingestemd...
Ik krijg bij dit hele verhaal een beetje zo' n ' achteraf gevoel', want is dit tijdens de stallling wel gemeld bij de stalhouder? Of heb je er nooit wat van gezegd?
Achteraf is altijd makkelijk ' zeuren'
kortom niet echt aan te raden als je je veulen nog een wil opzoeken tenminste vaker dan een paar x 
aafje87 schreef:Dat is het DOMMSTE wat je ooit hebt kunnen doen!!! Iets tekenen zonder dat je begot niet weet waarvoor je hebt getekend!!!