Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jody_cadans schreef:hallow ik zal het ook nooit is de stal doen want het paard van mijn nicht is laatst achter het hooi net met zijn tanden blijven hangen en hij had zijn tanden recht naar voren uit zijn mond staan hij moest zelfs een beugel echt heel zielig dus ik zal het nooit doen
Margreet schreef:Liever een zak dan een net.
Is veiliger en het stoft ook minder.

Blue_Star schreef:Dus zoals ik begrepen heb is het beste om te voeden vanop de grond voor :
De houding
Het stof
De gevaarlijke situatie
Wat zouden jullie dan aanraden voor dit paardje dat zich verveelt?
Lick-it helpt niet evenmin een Jollybal of waarschijnlijk zelfs geen skippybal
Nannes schreef:Blue_Star schreef:Dus zoals ik begrepen heb is het beste om te voeden vanop de grond voor :
De houding
Het stof
De gevaarlijke situatie
Een andere liksteen b.v. een hymelaya, daar doen ze in ieder geval langer mee dan met een hapit. Of zijn biks in een bal doen met een gat erin, zodat hij die moet omrollen om er wat uit te krijgen.
Blue_Star schreef:
Dat laatste is een idee,bij die hymelaya,die bekijkt hij nog niet eens
Is er een ander voorwerp waar ik biks kan indoen?
Ik heb ook weleens iets gehoord van een fles op zijn kop ophangen ofzo, maar ik weet niet meer hoe dat ging
Of biks in een lekke voetbal doen, is denk goedkoper dan dat je zo'n bal in een ruitsportzaak moet kopen. Blue_Star schreef:Dus zoals ik begrepen heb is het beste om te voeden vanop de grond voor :
De houding
Het stof
De gevaarlijke situatie
Fellor schreef:Blue_Star schreef:Dus zoals ik begrepen heb is het beste om te voeden vanop de grond voor :
De houding
Het stof
De gevaarlijke situatie
Langer buitenzetten emt andere paarden. Verveling los je neit op bij een paard dat te lang opgesloten staat.
in.