Hoe reageert jouw ruin op hengstige merries ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:45

1 keer was wel heel erg toen hebben we hem om te rijden met 2 man eruit moeten plukken en ook zijn neusje een beetje dichtgeknepen mijn loello veranderde ineens in een casanova die niet met 4 benen op de grond wilde blijven staan.

sandra_nancy

Re: Hoe reageert jouw ruin op hengstige merries ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:51

Hoi, ik heb zo'n leuke merrie, typetje Friese buurvrouw van jouw ruin!!!!!! Normaal merk ik echt nooooit dat mijn pony hengstig is (loopt altijd bij mijn shetland ruin, tsja en die kliert altijd want die denkt dat alles en iedereen van hem is) behalve natuurlijk als er nieuwe ruinen op stal zijn: Spontaan hengstig dus. Normaal gesproken is dat na een keer over dus houd moed!!!!!

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:23

willem is tegenwoordig bang van merries dus die komt er niet meer bij in de buurt. hij heeft een trap gehad van een merrie en sindsdien istie homo hij rent echt weg voor merries nu als hij er mee in de paddock staat

MissRoxyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:35

ahahahahahha aaahw wat zielig dus gewoon afgewezen?

Barbara88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:43

Mijne is ook zo erg ook een fries Hij staat in het land met twee merries en 1 hele oude ruin. Als die merries hengstig zijn is het een spektakel hoor

MissRoxyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:44

Nou moustache heeft nergens last van ,die is zo nuchter ,die heeft zoiets van yeah whatever ,je doet maar ahaha (hoezo droog )

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:06

crazy_roxy schreef:
ahahahahahha aaahw wat zielig dus gewoon afgewezen?

Blauwtje gelopen noemen ze dat.
Arm beessie!

row_bow

Re: Hoe reageert jouw ruin op hengstige merries ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:27

Dat is wel grappig wij hebben bij ons op stal een merrie en als die hengstig is dringt ze zich heel erg op aan de ruinen, alle nieuwe ruinen die komen weten niet wat ze dr mee aan moeten en springen er dus op;) Maar dat is daarna ook wel weer over, een ruintje hebben we uit de ponygroep gehaald en overgezet, die sprong alleen maar op de merries