Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MYA schreef:Ik rij en loop altijd op mn jophurs.
Heb altijd paar lagen sokken aan, gewoon dunne. Je kunt beter laagjes aandoen dan dikke kleren. Met rijden worden voeten altijd koud, kun je denk ik niet veel aan doen. In stap kun je proberen met je tenen te wiebelen, wil soms wel wat helpen.
Suleika schreef:Vorig jaar hadden ze bij 't kruidvat van die 'warmhoud-gel-dingen'.... misschien is dat wat, als ze dit jaar weer in de reclame komen? Ik weet nog wel dat het heel handig was, je moest ze vantevoren ff breken of iets ( ? ).
bij de marskramer zag ik ze vandaag liggen. Iets met dat metalen plaatje en dan breken die kristallen ofzo?
Berdientje schreef:In mijn onderschrift staat dit topic: viewtopic.php?f=13&t=478449&hilit=
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en daarbij nog eens wintertenen, en door dat ze zo koud worden worden ze gevoelloos, en als ze weer warm worden zwellen ze op, gaan jeuken en ontzettend zeer doen (kan soms niet eens lopen zonder te vergaan van de pijn!)
Dus het is erg belangrijk dat ik goede warme voeten hou, en droog, dus ze moeten goed ademen en moet er geen zweetvoeten in krijgen.
Ik volg dit topic dus ook evenMisschien dat er in mijn topic een tip voor jou staat?

Berdientje schreef:Maar toch merk ik verschil tussen het goed warm en droog houden van mijn voeten of niet. Zolang ze netjes warm gebleven zijn heb ik nergens last van, totdat ze koud geweest zijn, dan begint de ellende, en als ik dan een tijdje warme voeten heb gehad trekt het meer weg, en zodra er dan weer een koude dag komt en mijn voeten weer ijskoud geweest zijn wordt het weer erger.
. 

in mijn sportschoenen als ik zo over straat ga heb ik nooit sokken aan 

topsylover schreef:Suleika schreef:Vorig jaar hadden ze bij 't kruidvat van die 'warmhoud-gel-dingen'.... misschien is dat wat, als ze dit jaar weer in de reclame komen? Ik weet nog wel dat het heel handig was, je moest ze vantevoren ff breken of iets ( ? ).
ja die hebben ze dit jaar ook weerbij de marskramer zag ik ze vandaag liggen. Iets met dat metalen plaatje en dan breken die kristallen ofzo?
lijkt me erg lekker! Ze zijn in rode hartjes te koop
(en wanda is ook niet zo groot
) 

tamary schreef:Berdientje schreef:In mijn onderschrift staat dit topic: viewtopic.php?f=13&t=478449&hilit=
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en daarbij nog eens wintertenen, en door dat ze zo koud worden worden ze gevoelloos, en als ze weer warm worden zwellen ze op, gaan jeuken en ontzettend zeer doen (kan soms niet eens lopen zonder te vergaan van de pijn!)
Dus het is erg belangrijk dat ik goede warme voeten hou, en droog, dus ze moeten goed ademen en moet er geen zweetvoeten in krijgen.
Ik volg dit topic dus ook evenMisschien dat er in mijn topic een tip voor jou staat?
Voor wintertenen kan je beter naar de huisarts, er zijn nl medicijnen voor aangezien dit een probleem is met de bloedsomloop in je voeten.
Fleury schreef:Ik loop nu ook standaard met mn cap op mn hoofd. En nog een paar uur nadat ik gereden hebHeeeeerlijk warm is dat!
En Blue_star, ikdenk dat dat wandelen naast je pony ook een oplossing is!
Nu zit ik ook met de verwarming volop en heel wat kleding aan voor de pc 
Maar ik heb dan echt zo'n koude benen!Weet iemand daar een oplossing voor?Ik doe gewoon mijn jeans aan(ik rij niet meer,ik ga later weer beginnen)