Alleen dat het beter is dat je het doet voordat je ermee gaat rijden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
emkelover schreef:Ja ik heb ook wel gewacht, maar sommige hier beginnen gelijk al te zeuren waarom ik vandaag geen onderlappen koop en weet ik veel wat
De mensen hier hebben het weer lekker verpest
emkelover schreef:
Ja maar aangezien ik
een halfuur van de ruitersportzaak afwoon
emkelover schreef:Als jij in een halfuurtje naar Heino fietst fiets je heel snel..
Wat lopen jullie nou te zeuren ?

emkelover schreef:Als jij in een halfuurtje naar Heino fietst fiets je heel snel..
Wat lopen jullie nou te zeuren ?

emkelover schreef:ach krijg jij toch wat met je PENNY ... gelijka ls er iets met WIL of weet ik het wat staat is het gelijk weer PENNY.. nou dan ben ik dat toch lekker fijn
en ik moet zelf weten of ik er een slotje op wil gooien..
k vraag als er washandjes onderkunnen ( dus ja of nee ) ik heb niet gevraagd om advies.. en dan al dat negetieve commentaar..

emkelover schreef:en ik moet zelf weten of ik er een slotje op wil gooien..

Craignethan schreef:Washandjes hebben dikke naden, dat kan nooit lekker zitten voor je paard. Dan kun je misschien beter een oude deken in stukken knippen

) gewoon.. 
dOejjdOejj tot vanavond
om half 6 emkelover schreef:en sharoon laat maar gewoon doe jij maar wat jew ile n laat de mensen die (zeuren) gewoon..
knip gewoo een handdoek aan stukken![]()
emkelover schreef:Sharona (TS) vraagt gewoon of washandjes eronder akn en dat ze dan in 1x voor penny uitword gescholden snap ik ook niet
Maja..
ze vraagt gewoon advies en krijgt gezeur terug
en sharoon laat maar gewoon doe jij maar wat jew ile n laat de mensen die (zeuren) gewoon..
knip gewoo een handdoek aan stukkendOejjdOejj tot vanavond
om half 6

emkelover schreef:wie zegt dat ik een setje belangrijk vind? heb hem net nieuw dus ik mag er toch wel mee rijden ? sjee wat een gezeur.. en wie zegt dat ik schuurplekjes op de benen wil...
Baah kl*te gezeur hier.. bekijk het maar..
emkelover schreef:wie zegt dat ik een setje belangrijk vind? heb hem net nieuw dus ik mag er toch wel mee rijden ? sjee wat een gezeur.. en wie zegt dat ik schuurplekjes op de benen wil...
Baah kl*te gezeur hier.. bekijk het maar..