Luchtzuigers verkopen niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:50

Ik zou niet weten waarom je geen luchtzuiger zou kopen als het paard verder 100% in orde is

jumpertjes

Re: Luchtzuigers verkopen niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:55

De lage prijs die de handelaars boden komt door het luchtzuigen en door dat de slachtprijs erg laag is.
En een handelaar koopt eigenlijk bijna altijd voor een slachtprijs in.

Luchtzuigen begint als een maagprobleem en ontwikkeld zich naar een stalprobleem doordat bij luchtzuigen een stofje vrijkomt wat er voor zorgt dat een paard zich happy gaat voelen.
Een paard kan zo verslaaft raken aan dat gevoel dat hij het niet enkel meer doet als hij maagpijn heeft, maar gewoon om zich happy te voelen.
Een zuiger is te verkopen alleen nooit meer voor zoveel als ze hem verkocht heeft!
Ga ervan uit dat als dit een gedragsprobleem is geworden en niets meer te maken heeft met pijn dat je een paard er met een poedertje niet vanaf helpt!

Ben ik nog een keer: Hier ben ik het echt niet mee eens......
Wat dacht je van de hengst Heartbreaker????????? als je die kent tenminste.. Die deed alles wat god verboden had: luchzuigen, weven, etc. Ik wou dat ik mijn hele stal vol had met nakomelingen van die hengst, en ik denk echt niet, zoals je boven beweerd, dat ze die hengst voor minder dan 3500,- euro kwijt willen!!!!! en dat je zegt dat handelaren alleen maar voor slachtprijs inkopen,kan er bij mij helemaal niet in. verkoop zelf ook paarden, handel vindt ik een ... woord. Mischien kan ik van jou het adres krijgen waar ze goede, gezonde en fijn gereden paarden verkopen, voor iets meer dan slachtprijs?? mogen zeker luchtzuigers zijn!

jumpertjes

Re: Luchtzuigers verkopen niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:56

er gaat iets mis geloof ik, het bovenste gedeelte van bovenstaande tekst moest wit zijn, en is dus van een ander, waarop ik dan weer gereageerd heb, eronder. Maar dat snappen jullie vast!

goldwingJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:10

ik heb zelf een luchtzuiger verkocht was totaal geen probleem
Er heeft niemand ook vreemd op gereageerd want ik had het er bij staan in de advertentie
En heb het paard mooi zijn nieuwe ruiter uit laten kiezen ( was een heel braaf en geschikt beginners paard maar niet voor iedereen geschikt om dat hij bepaalde mensen niet kon velen gek maar daar deed hij alles bij wat god verboden had en die konden dus echt niet zeggen dat hij braaf was terwijl hij voor anderen dan weer het makke schaap was ) Heb die ook niet voor een belachelijk lage prijs hooeven te verkopen
Hij was 15 en luchtzuiger maar heb de prijs gekregen die ik vroeg en die was gebaseerd op zijn africhting en de capaciteit om als leerpaard te dienen en dat komt aardig in de richting van de prijs die je vriendin er voor betaald heeft
Succes dus hij hoeft echt niet voor de slachtprijs weg gegeven te worden
Mijn paard heeft trouwens niet eens lang te koop gestaan en via bokt verkocht op mijn advertentie op sporthorses en marktplaats heb ik dus die mensen gekregen waar het paard geen genoegen mee nam