. Ik heb van die rare pony's die geen slobber en muslie moeten.....
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb van die rare pony's die geen slobber en muslie moeten.....
. Billy schreef:Volgens mij niks mis met Havens, die heeft ook eiwitarme muesli iig.
Je zou ook nog op www.cavalor.be kunnen kijken, dat wordt tegenwoordig ook verkocht bij Plaizier, misschien zit daar wat voor je bij.
Misschien zou je Pianissimo kunnen proberen, 7.5% verteerbaar ruw eiwit, paarden schijnen er rustiger van te worden. Dan zou hij de energie die hij anders gebruikt om te stressen kunnen sparen zodat hij kan groeien.
Ik wil die hartog balance proberen, maar welke brok zal ik daarbij doen? DinkeyGirl schreef:Subli valt af, is hier ook niet te krijgen
Waratje schreef:Corn muesli van Marstall zou goed kunnen werken voor je. Er zit ook behoorlijk wat vet (olie) in voor de rustige energie en natuurlijk veel maisvlokken. Goede kwaliteit voer, maar niet overal even gemakkelijk te krijgen.
Equisanum is uitstekend voer, maar niet zo specifiek voor dikker worden zonder bij-effecten.
Ik vroeg hem ook waarom hij bepaalde dingen deed, en dat legde hij goed uit. Hij adviseerde inderdaad de cornmuesli. Billy schreef:Weet jij ook of er een verkooppunt in Zuid Holland is?