Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ben er één keer maar zelf op gegaan toen ze echt niet wilde galopperen en eigenwijs was, en toen ook nog maar vijf minuutjes tot ze luisterde. Maar dat vond ik eigenlijk niet kunnen van mezelf.
(dat hebben die van mij dus wel) dan durf ik er niet meer gewicht op te zetten hoor.
Er zijn zat mensen op de wereld die daar licht en goed genoeg voor zijn. Ik snap dat je het graag zelf zou doen, maar koop dan een grotere pony. Eentje waarvan je zeker weet dat je op hem kan als ie volwassen is. Want dat is bij deze pony zeker niet het geval.
MYA schreef:Ik neem aan dat ze zelf wel merkt wanneer een pony het niet aankan ..
) op Fellow omdat hij zo lekker kan sjouwen maar dan heb ik het ook echt wel gehad en voel ik mezelf al echt zo'n slungel op een mini... Fleur is daarin tegen nog wat groter en nog een stuk forser maar nog zie ik mezelf die niet enkele keren per week gaan trainen... Clitia schreef:'t Arme beest zakte 10cm door in haar rug, en kon echt niet meer pijnloos lopen.
Lusitana schreef:Ook dat heb ik al gezegd, is het belangrijk WAt je doet. Een licht ruitertje dat een uur in de rondte rijdt met kop in de krul getrokken, is schadelijker voor een jonge pony dan een zwaardere ruiter die twintig minuten correct rijdt(voorop gesteld dat er geen sprake is van doorzakkende rug).

) en verder hebben alle verzorgsters de ponys zelf ingereden en beleerd. Uiteraard met mijn helpende hand, instructie en toezicht maar ik had het zelf niet beter kunnen doen!
.
.
).
Pas een paar maanden later meisje erop zetten. Lusitana schreef:Engeland zus, Engeland zo

.