Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ponylove schreef:Ik vraag mij af wat ze met de gepensioneerden paarden doen, zouden ze die ook doorverkopen?

maar ziet er heel gaaf uit idd
. Ook denk ik dat hij alles sloopt wat hij tegenkomt...ik ben benieuwd hoe snel zijn proeftijd afgelopen zou zijn en hoe snel ze hem weer bij mij op de stoep afleveren met de vraag of ik alsjeblieft dat paard terug wil nemen haha Sees schreef:ik heb altijd weer met ze te doen als ik ze zie staan tijdens het stappen. Uren lang op dezelfde plek, al die dronkaards die maar aan die beestjes lopen te hangen, constant aan de teugel. Af en toe een paar mensen aan de kant douwen en op Koniginnedag moeten ze door de mensenmassa heen, duizenden mensen...Ik vind het sneu (ik weet niet hoe het er aan toe gaat in andere steden hoor) en dan om 7 uur 's morgens zijn ze eindelijk een keer klaar. Ik vraag me ook altijd af of die beestjes wel weidegang krijgen.

Lisjuh87 schreef:Mijn droom zal altijd politie te paard blijven,, lijkt me echt zoiets geweldigs!
Vonnie84 schreef:Sees schreef:ik heb altijd weer met ze te doen als ik ze zie staan tijdens het stappen. Uren lang op dezelfde plek, al die dronkaards die maar aan die beestjes lopen te hangen, constant aan de teugel. Af en toe een paar mensen aan de kant douwen en op Koniginnedag moeten ze door de mensenmassa heen, duizenden mensen...Ik vind het sneu (ik weet niet hoe het er aan toe gaat in andere steden hoor) en dan om 7 uur 's morgens zijn ze eindelijk een keer klaar. Ik vraag me ook altijd af of die beestjes wel weidegang krijgen.
Helemaal niet zielig hoor. Ik ken een paard en die loopt altijd mee met de beveiliging op Dance Valley. En die vind dat dus echt helemaal geweldig! Het is er ook echt een type paard voor.
En hoezo sneu dat ze om 7 uur 's ochtends klaar zijn? Paarden hebben geen vast slaap-waak ritme zoals mensen. Bovendien slaapt een paard maar 4 uur per dag. Je moet ze niet met mensen vergelijken.
En over dat stilstaan. Dat doen ze in de wei ook. Ik geloof niet dat een paard dat echt erg vind of zo. En aan de teugel staan ze dan ook niet constant. En dan door de mensenmassa heen. Nou, bovenstaand paard doet niets liever.
Ik geloof echt niet dat die paarden een slecht leven hebben.
Sees schreef:Ik zeg ook niet dat paarden niet af en toe iets willen zien of willen beleven, maar er zit in mijn ogen een heel verschil tussen een lekker buitenritje maken en de fanfare langs zien lopen of het opnemen tegen een hele horde op hol geslagen voetbalvandalen. Je kan mij niet wijs maken dat er een paard bestaat die dat leuk vind. Natuurlijk zeijn er ook paarden die een kick krijgen van bepaalde dingen, maar dit...ik weet het niet hoor!