Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) En het mooiste is nog dat ze de pit helemaal schoon krijgen en dan weer uitspugen

Patricia schreef:Verder vinden ze pruimen ook erg lekker. (Handig hoor, zo'n pruimenboom op het erf) En het mooiste is nog dat ze de pit helemaal schoon krijgen en dan weer uitspugen

je kunt vanalles eromheen leggen, hij gaat echt het gras eten. Verder krijgt hij elke dag worstels en appels met muesli, de muesli is dan weer het lekkerst! Mandarijnen vond ie ook wel lekker, bananen totaal niet. (hij keek me zelfs een beetje boos aan toen ik het hem gaf
)
(Ow en Red-Bull en Extran en patat, maar dat pikt die stiekem en mag die helemaal niet van mij, zal waarschijnlijk wel slecht zijn) 
" en paardan snoepjes vind hij ook heerlijk , voor de rest moet hij er niets van weten eet het wel maar gooi het eerst altijd uit de emmer..
.. sommige houden dr wel van.. sommige niet
, pepernoten vind ze ook heerlijk, en appelmoes....dat is haar favoriete eten denk ik, ze krijgen op de fokkerij soms een wormenkuur met appelmoes, nou....ze eet de spuit bijna erbij op