Wie heeft hem, de Pikeur GPA High Lite ..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:56

ik heb er 7, elke dag een nieuwe, das makkelijk.
duur, ach wat is duur, 1299, tis een peulenschilletje, fooi bij de kassa zeg maar...

1299 voor een cap!!!!! dan ben je echt gestoord....

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:45

Bitch schreef:
ik heb er 7, elke dag een nieuwe, das makkelijk.

Ja 7 is inderdaad makkelijk, stel je voor een vies wordt, een vieze cap is natuurlijk not done dus die gooi je meteen weg natuurlijk, maar dan kun je zo een nieuwe pakken..want ja om elke keer naar de ruitersportwinkel te gaan , je hebt het veel te druk, met al je 100 nog wat paarden te rijden....

LOL

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:53

Geef mij maar een mooi dressuurzadel van dat geld!
Met 5 ankypads!

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:58

ik weet het geld wel beter te besteden... voor dat geld kan je bijna 6 nieuwe GPA Carbone helmen voor kopen, vind ik persoonlijk nog mooier ook

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 20:01

ik vind de cap wel wat hebben. maar zou het bedrag ervoor nooit betalen. Kan ik beter aan andere dingen besteden! zoals hierboven al genoemd!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 20:04

@ skitter:

precies! ik heb voor alle honderd paarden ook allemaal apart een trailer, ook lekker makkelijk, ook gelijk voor elke trailer een auto in de kleur van het paard, dat herkent zo makkelijk.
naar de ruitersportwinkel gaan? komen dagelijks hier, doordat ze iedere x over mijn oprijlaan van 18 km moeten rijden, neem ik gewoon veel af, halen ze de benzine er tenminste uit...

vieze caps doe ik niet aan, gewoon kamerbreed hoogpoligtapijt in de bak, is ook lekker als ik val, niet dat ik val, hoor, ik heb elk uur van de dag les van Anky, Marcus,Laurens, Coby, Albert.....etc.
Ik ben gewoon enorm goed!

maar we gaan offtopic geloof ik.... hahahahaha