Als op de papieren van het paardje NRPS plus hun handtekening stempel e.d is het paardje ingeschreven bij het NRPS maar dan hoeft de eigenaar nog geen lid te zijn van het NRPS dus dat zou je dan even moeten navragen of de eigenaar lid is
ik denk dat de eigenaar er geen lid van is. als je daar lid van wilt worden moet je dan ook betalen (sorry over dat betalen de hele tijd maar ik weet niet of de eigenaar dat dan zou willen )
het papier ziet er dan ongeveer zo uit (dit is al een ouder papier nl. van mijn inmiddels overleden pony) de kleuren kloppen niet geheel door het scannen maar even als voorbeeld Als de eigenaar het ook leuk vind om naar een keuring toe te gaan zal het lidmaatschap denk ik ook niet zón probleem zijn. ik weet niet of je ook wedstrijden rijdt want je kunt dan ook aan nrps kampioenschappen e.d meedoen. Anders moet je het NRPS even bellen of jij ook lid mag worden en met een nrps inschreven paard dan ook aan een keuring mee mag doen of dat de eigenaar lid moet zijn e.d zij kunnen je tenslotte een juist antwoord geven
Nee hoor dat hoeft zeker niet er zullen vast ook wel andere leuke dingen georganiseerd worden door het NRPS waar je als je lid bent aan mee kunt doen en leuk en gezellig is