ruitersportzaak Bodegraven

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:11

ook was ik laats in een heel leuk klein winkeltje met echt hele leuke spulletjes en veel aanbiedingen en die vrouw die runde die shop zelf en ze was egt heel klantvriendelijk en we haden egt heel veel gekocht en van die vrouw kregen we nog en petjes en allemaal leuke folders

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 11:26

Waar was dat dan?

missrosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:48

Doe mij ook maar zo'n enquete. Ik kom veel in Bodegraven met de fiets en als ik eindelijk een ruitersportzaak met de fiets kan bereiken is dat wel handig, dan ben ik niet meer afhankelijk van chauffeurs.
Ik mail er ook wel eentje door aan een vriendin die in Bodegraven woont.

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:31

Ja, leuk. Dan hoop ik van je te horen!

Consort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:38

Ik woon in Woubrugge en heb ook wel oren naar een ruitersportzaak in Bodegraven. Voor mij zijn belangrijk: parkeergelegenheid, ruime openingstijden en wat ik heel erg belangrijk vind, is de deskundigheid van de verkopers. Ben je van plan je uitsluitend te richten op een paar merken? Of van alles wat?

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 13:47

Ik ga me richten op verschillende merken.
In het begin zal het moeilijker zijn om aan verschillende merken te komen, maar heb gelukkig wel al een leverancier die alle merken verkoopt.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 13:51

Leuk hoor ben benieuwd. Lijkt mij wel fijn om weer een ruitersportzaak in de buurt te hebben. Voor zadels gaat iedereen hier uit de buurt naar van Rijs idd maar voor de kleine spulletjes heb ik nooit zo'n zin om daar helemaal heen te gaan die bestel ik online maar als jij in bodegraven komt zou wel relaxed zijn.

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:03

Idd, Bodegraven is dichterbij dan Zevenhuizen of Zoetermeer, vanuit Gouda. Toch?

En wat de Dump betreft, dat zijn maar een klein aantal dingen, en volgens mij alleen HH.
Met HH is niks mis, maar als je eens wat anders wil kan je daar dus niet verder.

Edit: Qua locatie is het misschien ook wel makkelijk dat het op loopafstand van het station ligt.
Dan is er ook nog een mogelijkheid om met het OV te gaan, aangezien ik niet altijd gereden kan worden.

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 14:19

Het centrum van bodegraven ligt bij het station. Dus ver hoef je niet te lopen.
Zevenhuizen en Bodegraven liggen ongeveer even ver van Gouda. Ligt er misschien aan waar je precies vandaan komt.
Ik snap wel waarom ze alleen HH hebben (ook ik zal het merk verkopen). HH gaat nog wel in zee met kleinere winkels. De grote merken zijn moeilijk te benaderen.

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:21

het was in amersfoort als ik het goed heb ik heb op de manege even gevraagt wat ze ervan vonden en ze zeiden ongeveer hetzelfde als mij!!!

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 23:15

Oke, dat is best ver hier vandaan. Vandaar dat die me niet bekend voorkwam.

Zijn de enquetes trouwens goed aangekomen?

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:45

ja bij mij wel alleen hoe kan ik dat dan terugsturen?? want moet ik die vragen dan in word maken???

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 17:09

Ik denk dat ik het beter als bestand kan meesturen naar de mail, dan kan je hem als bestand terug sturen. Kopieren naar word kan ook en hem dan alsnog als bestand naar mij toesturen

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:05

ik heb niks gehad nairtje..... kun je m nog een keer sturen?

Kido

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:37

nairtje schreef:
Van Rijs is ook een ontzettend goede zaak.

En daar haak ik ff gauw bij in
Veel mensen hier in Gouda en omgeving gaan daar heen!
Van Rijs heeft een super asortiment en veel kan besteld worden
Ik kom nu al dik negen jaar daar en ben dus *vaste* klant
Ik kom met regelmaat ook bij andere zaken zoals divoza hyporama horse plaza en fredys (dit alles op een 30 auto minuten vanuit gouda)
Een nadeel is dat t voor mensen zonder auto lastig te bereiken is
*lees de manege klanten bij ons op stal die willen niet zo ver weg*
Ik denk dus als jij voor de manege ruiters aantrekelijk ben jij een goede klanten kring op bouwt zeker als je via maneges advertenties doet
Persoonlijk mis ik hier in de buurt een zaak met endu spul oke je kan veel via internet bestellen maar het eerst zioen en voelen is ook veel waard!

Keet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:46

als je een webshop gaat beginnen weet ik een goede, betrouwbare en snelle koeriersdienst + de koerier in jou gebied persoonlijk, bij eventuele interesse pb maar

verder gaat de ruitershop in Ter-aar hoogstwaarschijnlijk dicht, dus weer een minder in het gebied

waar je aan moet denken zijn
openingstijden, eventueel ook 's avonds voor de werkende mensen
prijzen, ga niet al te hoog zitten vanwege de concurrentie
deskundigheid, zorg voor voldoende kennis
reclame, op papier, internet maar ook voor goede mond-tot- mond reclame
parkeergelegenheid op loopafstand
duidelijke website, met routebeschrijving, acties, openingstijden en eventueel een mailinglijst voor nieuwe acties en nieuwtjes
ga op events staan, maak er reclame
maak reclame op manege's, miss op een akoordje gooien met de manege eigenaar

ik wens je veel succes in de toekomst

IlsjePilsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:01

nairtje schreef:
De ruitershop in Alphen is geen gewilde zaak. Dat ligt heel erg aan zijn prijzen. Ook zijn de leveranciers niet zo erg blij met hem.

Prijzen vallen volgens mij wel mee hoor. De keren dat ik er kom, heb ik elke keer iets nodig wat goedkoper is dan bij de Hypo of Divoza. En ik rij er zo naar toe.

Persoonlijk zou ik het ook niet zo leuk vinden als een "aankomend" concurrent zulke dingen over mij op het internet zou zetten.

Laat je niet te veel uit over situaties die je via via hebt gehoord, dat komt jezelf niet ten goede!