Ben ik nou gek???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

konyn

Re: Ben ik nou gek???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:20

ooh eeh, een shet van 2,5 jaar inrijden lijkt me wat vroeg ja wat raar... hopen dat ze maar niet al te intensief rijd. Ikzelf heb ook een shetlander ingereden (eeh 17 jaar was ze, vosje ) en mijn zusje ook en die was gewoon 4

verder heb ik wel vaker gehoord van mensen die hun (sport)paarden op 2.5 jarige leeftijd inrijden, hem dan latenstaan tot ze 4 zijn en dan weer verder gaan. Dit zou ervoor zorgen dat ze beter presteren ofzo... Had ik ook maar eens gehoord en ik weet dus niet helemaal zeker of het waar is

succes! xxx marije

Siggy

Re: Ben ik nou gek???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:28

Intensief rijden lijkt mij niet goed op die leeftijd, maar het lijkt me dat een kind van 4 dat nog niet zal doen. Ik heb zelf ook een shetlander (inmiddels 3 1/2) en die heeft regelmatig kindjes op z'n rug gehad, terwijl ik hem naar de wei bracht of even een paar rondjes door de bak. Ook met mijn E-pony is dat regelmatig gebeurd, toen ze onder de 3 jaar was. Daar zie ik eerlijk gezegd niet zo'n probleem in.

CarinaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 17:40

nee met die leeftijd niet, maar 2 en een half.
daarbij, dat meisje van 4, ik kan me er net overheen zetten, maar af en toe is t er zo'n creche, hoe zwaar/oud is de volgende