DinkeyGirl schreef:Hoi,
Ik heb veel ervaring met hun, en ze geven altijd supergoeie service. Nu heb ik weer een (grote) order gedaan, met meerdere mensen samen, dat is drie weken geleden. Ik heb helemaal niets meer gehoord, en probeer ze nu al 2 weken te bellen. Ik krijg nergens contact, zowel niet via mail, als niet via telefoon als via zijn eigen mobiel. Misschien is er wel wat aan de hand?
Ik meen me te herinneren dat we vorig jaar ook rond deze tijd van het jaar een periode hadden waarin we geen contact kregenIk wacht nog even rustig af!
Zelfde ervaring! Dekens besteld en binnen een week in huis. Op een mail had ik dezelfde dag of de volgende dag al antwoord. Maar sinds een paar weken hoor ik ook niets meer en als ik bel krijg ik de voicemail.
Ik moet nl 2 dekens ruilen omdat die groter waren dan op het label is aangegeven. Foutje van Horseware denk ik. Hij zou een maat kleiner toesturen. Laatste wat ik weet is dat hij nieuwe binnenkreeg, hij deze zou opmeten. Daarna niets meer gehoord.
Een vriendin van me heeft die week een bestelling gedaan en ook niets gehoord. Alsof hji van de aardbodem is verdwenen. En gezien zijn normale hele snelle reacties en service lijkt het bijna alsof hij met vakantie is oid?
Zeker omdat je schrijft dat het vorig jaar rond dezelfde tijd ook was.
Weet je nog wanneer je toen wel weer reactioe kreeg?
Ik wacht nog even rustig af!
Ja dat had ik ook al aangeboden LOL

Volgens mij heb ik liever een rhino maar nu heeft hij het al opgestuurd...