The Equestrian Store -> Ervaringen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:25

DinkeyGirl schreef:
Hoi,

Ik heb veel ervaring met hun, en ze geven altijd supergoeie service. Nu heb ik weer een (grote) order gedaan, met meerdere mensen samen, dat is drie weken geleden. Ik heb helemaal niets meer gehoord, en probeer ze nu al 2 weken te bellen. Ik krijg nergens contact, zowel niet via mail, als niet via telefoon als via zijn eigen mobiel. Misschien is er wel wat aan de hand?

Ik meen me te herinneren dat we vorig jaar ook rond deze tijd van het jaar een periode hadden waarin we geen contact kregen Ik wacht nog even rustig af!

Zelfde ervaring! Dekens besteld en binnen een week in huis. Op een mail had ik dezelfde dag of de volgende dag al antwoord. Maar sinds een paar weken hoor ik ook niets meer en als ik bel krijg ik de voicemail.
Ik moet nl 2 dekens ruilen omdat die groter waren dan op het label is aangegeven. Foutje van Horseware denk ik. Hij zou een maat kleiner toesturen. Laatste wat ik weet is dat hij nieuwe binnenkreeg, hij deze zou opmeten. Daarna niets meer gehoord.

Een vriendin van me heeft die week een bestelling gedaan en ook niets gehoord. Alsof hji van de aardbodem is verdwenen. En gezien zijn normale hele snelle reacties en service lijkt het bijna alsof hij met vakantie is oid?
Zeker omdat je schrijft dat het vorig jaar rond dezelfde tijd ook was.
Weet je nog wanneer je toen wel weer reactioe kreeg?

Djilna

Re: The Equestrian Store -> Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:27

SuzyE schreef:
Great, krijg ik vandaag de deken binnen, is het de Rhino Original, en ik had dus de WUG besteld ARGH!

Toch even mailen, hij heeft de fout zelf gemaakt. Voor zover ik weet ruilt hij hem dan probleemloos om en zonder verzendkosten...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:28

SuzyE schreef:

maar goed suzanne is dus weer aan het mailen geslagen, anders bel ik morgen wel, maar dat iers is toch weer wat anders dan engels

Hihi, toen ik de 1e keer de voicemail kreeg had ik echt zo iets van WAT zegt ie???
Maar gisteren kon ik het wel helemaal verstaan

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 13:44

haha, nou ik heb dus die geweldige voicemail ingesproken tezamen met mn nummer...

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:46

Ik niet, leek me niet dat hij naar me gaat bellen. Maar ik bel vanmiddag nog eens en dan vraag ik hem wel even op mijn mails te reageren. Zul je net zien, heb ik een heel verhaaltje voorbereid, neemt ie op

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 14:01

ach ik kon het proberen.. anders inderdaad vanmiddag of morgen nog ein mahl probieren!!!!!

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:19

Normaal belt hij mij wel, op mn mobiel! Maar hij vertelde mij dat ze 1 medewerker tekort kwamen en dat het ook nog eens superdruk is, dus ik denk dat ze er gewoon niet aan toe komen en order voor order de stapel afwerken haha

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:24

Ik wil best invallen Heb ik meteen een werkvakantie in Ierland

Maar is hij niet ook even helemaal uit de lucht geweest? Want normaal reageert hij toch echt wel iets vlotter

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:27

P.s DinkeyGirl, wat is Suevo een ontzettend mooi paard! (sorry voor het offtopic gaan )

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 14:34

haha ik had dinkeygirl ook al gepbt met dat compliment

ik moet nu dus even mn iers gaan voorbereiden? hihi

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:00

Hihih bedankt! Ja dat had ik ook al aangeboden LOL

Ik kan hem best goed verstaan aan de telefoon, beter als dat antwoordapparaat.

Misschien was er een Irish Holiday ofzo? Vorig jaar kreeg ik ook een paar weken geen contact, dus toen heeft hij mij zijn prive mobiele nummer gegeven zodat ik toch contact kon krijgen. Hij kreeg iets van 400 mailtjes per dag ofzo dus toen werd het gewoon ondergesneeuwd

Dat nummer mag ik jullie niet geven helaas, maar zo ben ik er iig wel achter wat er aan de hand was. Hij heeft altijd supergoede service en doet er alles aan op problemen op te lossen of iemand juist advies te geven, dus als je geen contact krijgt is daar wel een goede rede voor denk ik! Heb zelf ook nog steeds geen contact gekregen over de rest van mn dekens dus die zijn er niet voor vrijdag denk ik

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 07:35

Hij zal vast uitmuntende service hebben etc. maar zoals dat nu gaat, baal ik er toch wel heel erg van! Dit was echt de eerste en de laatste keer!

Jaziah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 08:46

Tja ik wacht ook nog steeds op mijn beenbeschermers......... Denk dat ik nog heeeel lang kan blijven wachten.....

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:43

Kep nog steeds geen tracking code gehad, die zijn er dus pas volgende week en dan ben ik weer aan het werk dus kan ik het niet (zelf) aannemen. Ik baal er ook van, en ik heb BTW nog nooit mijn dekens binnen een week gehad. Altijd minimaal 6 weken. ik nam het altijd maar op de koop toe omdat het zoveel per deken scheelde, en ik calculeerde die lange wachttijd er altijd bij. Maar nu ik alles heb wat ik nodig heb, ga ik als ik eens een staldeken of wat nodig heb ook maar gewoon naar de dichtstbijzijnde ruitersportzaak. Helaas zijn (ff offtopic) degene die hier in de buurt zitten, allemaal niet echt toppie (hypodrama = drama, van Rijs is ver weg en heeft mij voor €200,- opgelicht met een zadel, kortleve heeft niet veel). Alleen Babs ruitersport uit Dord is goed. Ach misschien ook maar beter voor mn portemonee want als ik daar heen ga geef ik altijd weer veel te veel uit

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:57

Wij hebben er tot nu toe 3 bestellingen gedaan en alles was er binnen 1 a 1,5 week. Daarom verbaasde het me zo dat ik nu niets meer hoorde.
Maar voortaan bestel ik gewoon in de zomer

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 15:01

en meneer jason heeft een tweede voicemail te pakken

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 15:12

Kijk dat is beter, Jason belt me net.. ik moet de original terugsturen en hij stuurt nu de wug op, als het goed is heb ik m dan maandag. Hij stort het verzendbedrag terug aan mij..

keep you posted!

Baileys_22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:17

je heb het zelf okver het buiteland... is het dan niet meer als normaal dat je weet dat het lang kan duren,,, en vind je het nodig om iemand omtejagen omdat alle sniet naar jou zin loopt?

ik geloof best dat het een rot gevoel geeft als het lang wachten is.. maar dat weet je met iets uit het buitenland

JazzOrlandoJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:24

Buitenland of niet het is wel zo netjes als mensen reageren op mailtjes en voicemail toch?
@SuzyE: fijn dat voor jou de oplossing nabij is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:51

Even een vraagje, ik heb eergisteren 4 dekens besteld.
Netjes het lijstje ingevuld en op submit geklikt.
Daarna kreeg ik dezelfde pagina weer terug maar dan leeg.
Heb dus geen flauw idee of mijn order is aangekomen, heb ook geen creditcardnummer ofzo hoeven invullen.
Ik heb wel een mailtje gestuurd met de vraag of mijn order was binnengekomen maar heb daar nog geen antwoord op.

Is er een manier waarop ik kan zien of de order is aangekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:51

Oja, is er een duidelijke tabel met de omgerekende maten?

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:52

Ilindra schreef:
Oja, is er een duidelijke tabel met de omgerekende maten?

moet je ff op deze site kijken:
http://www.horseware.com/rugfitting.htm

heb vandaag n mail gekregen,
Dear ilona!

Your order has been completed successfully.

Order id: #809
Order date: 28.10.2005 11:48

Products ordered:

-----------------

SKU: 110031038

Product: Horseware Amigo Turnout Mediumweight

Quantity: 1

Selected options:

size: 6'6
COLOUR: Khaki/ Ice Green

Item price: ?75.00

Total:

-------

Payment method: Credit Card (WorldPay)

Delivery: European Standard Shipping

Subtotal: ?75.00

Discount: ?0.00

Coupon saving: ?0.00 ()

Shipping cost: ?20.00

Including VAT: ?13.02

Total: ?95.00

--
Thank you for using

X-Cart shopping system

The Equestrian Store
Phone: 044 49533
Fax: 044 32941
URL: http://www.theequestrianstore.com

let op de order date
zal me benieuwen

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 06:13

Heb gisteren ook contact gehad, maar nu blijkt hij ipv een groene rhino een blauwe amigo opgestuurd te hebben, omdat ik had gezegd dat ik die groene niet mooi vond. Maar nu hebben ze helemaal geen blauwe rhino originals meer, dus nu twijfel ik of ik die amigo zal houden of toch liever een groene rhino.

Het was de bedoeling een wat duurdere deken aan te schaffen die dan gelijk een jaartje of 5 meekon, en niet een goedkopere en kwalitatief slechtere deken. Heb geen idee hoe de kwaliteit van amigo is ivm de kwaliteit van de rhinos maar de pasvorm vind ik al vreemd Volgens mij heb ik liever een rhino maar nu heeft hij het al opgestuurd...

Wie kan mij wat meer over de verschillen rhino/amigo vertellen? Heb hem hier net ook over gemaild maar ik weet natuurlijk niet hoe snel ik antwoord krijg

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:03

DinkeyGirl schreef:
Heb gisteren ook contact gehad, maar nu blijkt hij ipv een groene rhino een blauwe amigo opgestuurd te hebben, omdat ik had gezegd dat ik die groene niet mooi vond. Maar nu hebben ze helemaal geen blauwe rhino originals meer, dus nu twijfel ik of ik die amigo zal houden of toch liever een groene rhino.

Het was de bedoeling een wat duurdere deken aan te schaffen die dan gelijk een jaartje of 5 meekon, en niet een goedkopere en kwalitatief slechtere deken. Heb geen idee hoe de kwaliteit van amigo is ivm de kwaliteit van de rhinos maar de pasvorm vind ik al vreemd Volgens mij heb ik liever een rhino maar nu heeft hij het al opgestuurd...

Wie kan mij wat meer over de verschillen rhino/amigo vertellen? Heb hem hier net ook over gemaild maar ik weet natuurlijk niet hoe snel ik antwoord krijg

Welke maat Rhino had jij nodig en welke dikte?
Ik heb nl hier 2 Rhino's Original Lites liggen die veel te groot vallen en dus terug moeten (is een 5.6, maar afmetingen zijn als een 5.9 foutje van de fabrikant).
5.6 zou nl 115 bij 168 moeten zijn, maar ik heb hem opgemeten, hij is 132 bij 175....
Als ik die teruggestuurd heb kan Jason die naar jou sturen...

Ik heb zelf dit keer een Amigo genomen omdat hij 30 euro goedkoper is. De Rhino is soepeler van materiaal dus had ik achteraf toch liever. Maar ook weer goedkoper, dus kan over 2 jaar altijd weer een Rhino nemen... Wat ik begreep is de Amigo wel minder scheurvast dan de Rhino. Pasvorm is prima, zo ligt de 5.9 op mijn arabier:
Afbeelding

Ik hoop ook snel wat te horen van Jason. Met dit weer zit de vriendin waar ik de Rhino's voor besteld heb echt te springen om de dekens...

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:10

Ja mijn stalgenootjes ook, en ikzelf heb gelukkig nu die HH, die wel waterdicht blijft te zijn. Maar ik heb me gewoon zo lang zitten verheugen op die dekens en iedere keer als ik denk: nu komen ze, dan zijn ze er weer niet. Hahaha ik lijk wel een klein kind!

Ik heb een rhino heavyweight nodig maat 6.6, ik ga die amigo toch terugsturen denk ik

Hahah terwijl ik dit schrijf krijg ik een SMSje dat ik die amigo heel mooi ga vinden, en dat de pasvorm hetzelfde is als de rhino en rambo, hij had zelfs even naar horseware gebeld voor mij om het te vragen!

Nu heb ik terug geSMSt met de vraag of hij wel stevig genoeg is: mijn paard is op zijn 6,5ste pas gecastreerd, dekt nog wel eens merries en als dat niet op prijs gesteld wordt krijgt hij nog wel eens een afstraffing