sjakie schreef:En heeft beperkt krachtvoer.
Is opzich niet erg, maar voor de prijs van de stal vind ik dat je ook tot op zekere hoogte de hoeveelheid krachtvoer wel moet kunnen bepalen.
Dat is zo, voor zo'n bedrag mag je natuurlijk wel wat verwachten.. Van dat krachtvoer weet ik niets, maar dat zou goed kunnen ja.
Ik vind het er wel goed uit zien in elk geval. Ook stal de Maesberg wordt een optie denk ik, daar leas ik nu. Zij zitten nu in een complete verbouwing.
Citaat:
Uhm ik kom uit Den Haag, dus ben heel wat gewend . En wederom zal ik je verbazen......daar liggen wel stallen midden in de stad (1 vlakbij het binnenhof om ff wat concreter te zijn, achter het korte voorhout, dus meer midden in de stad kan je het niet hebben). Zo kan ik nog wel meer stallen midden in grote steden noemen.
Arnhem is totaal opgebroken. Heb er laatst 5 minuten over gedaan om uit de parkeergarage onder CS naar het airborneplein te komen! Lopend is bijna sneller.
Wolfheze ligt niet op 10 minuten rijden volgens mij.
Maarrr.....op welke termijn ben je van plan een paard te kopen? Over een paar maanden (1 januari) heb je kans dat prijzen weer (sterk) gaan wijzigen.
Op die manier een 'stal' oke, maar daar zitten geen lappen grind omheen lijkt me...
Ik ken Arnhem goed, woon er al jaren en heb al jaren te kampen met deze opbrekingen. Geen vertragingen oplopen is een kwestie van goede tijdsplanning
, nee hoor, wij staan met de auto op een prima plek en kunnen makkelijk de stad uit komen.
Tevens ligt Wolfheze wel degelijk zo'n 10 min. van Arnhem centrum, ik rijd er dagelijks heen, dus écht waar!
Het zal nog een tijd duren voordat ik daadwerkelijk een paard aanschaf. Er zijn eerst nog wat andere plannen, en pas daarna zal er tijd en ruimte zijn. Ik heb geen haast.