Keuren van het paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Civic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 09:32

Dat heb ik dus ook gehoord. Dat de prijs afhankelijk is van het aantal foto's dat je laat maken.

In de tussenliggende 6 jaren van de 1ste keuring en de eventuele keuring, kan er behoorlijk wat veranderd zijn in het paardenlichaam.
Dus Alytje, denk hier wel over na.

Youko

Re: Keuren van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:15

SisLeone schreef:
Ik zou klinisch en rontgenologisch doen. Maar goed heb een keer meegemaakt dat het paard klinisch goedgekeurd was en toen werden er foto's genomen en bleek hij op de laatste twee foto's zwaar te worden afgekeurd. TErwijl er klinisch niets mis was.

En wat zouden jullie doen als het omgekeerd was. Hiermee bedoel ik als een paard klinisch is afgekeurd en röntgenologisch goedgekeurd? Velen vinden dat een paard beide testen moet doorstaan....

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:52

Ik heb vorig jaar € 450.00 betaald voor een klin. en rontgenlogische keuring met het standaard aantal foto's (geloof 18).

SisLeone

Re: Keuren van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:46

Youko schreef:
SisLeone schreef:
Ik zou klinisch en rontgenologisch doen. Maar goed heb een keer meegemaakt dat het paard klinisch goedgekeurd was en toen werden er foto's genomen en bleek hij op de laatste twee foto's zwaar te worden afgekeurd. TErwijl er klinisch niets mis was.

En wat zouden jullie doen als het omgekeerd was. Hiermee bedoel ik als een paard klinisch is afgekeurd en röntgenologisch goedgekeurd? Velen vinden dat een paard beide testen moet doorstaan....

Ik denk dat als de foto's goed zijn dat ik dan het paard wel zou kopen maar ligt er ook een beetje aan wat op dat moment het advies van de veearts is.

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:06

Wij hebben mijn pony ook laten keuren voordat we haar kochten. Een jaar terug was ze klinisch en röntgenologisch gekeurt. Eerst wilden we haar weer klinisch en rontgenologisch laten keuren maar op advies van de veearts toch alleen klinisch laten keuren omdat er niets te zien was op de foto's van een jaar terug en hij zo ook niets kon voelen.