Stalling in Hoofddorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 15:48

O ik weet het al,jij had een veulen vorig jaar, jadore inderdaad.ik stond er toen met mijn merrie luna,in de zelfde gang

Zjadore

Re: Stalling in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:56

Ik ben er net een jaartje weg. Mijn hoofdzakelijke reden was vanwege de kosten en de afstand.
Ik heb er nl sinds vorig jaar een veulen bij die overigens op Vredehof is geboren. De kosten voor de merrie-veulen box waren 425 euro!! in de maand en dan maakte ik alleen gebruik van de wei.
Ook vond ik de sfeer steeds slechter worden en er mocht steeds minder.

melmzs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:11

mijn paardje staat bij stal starro/de leeuw. maar ik ben er niet zo blij mee. namelijk te ver weg voor mij want ik woon in heemstede. voor veder informatie over deze stal wil ik je wel pm.
maar als iemand wat weet meer richting heemstede. zou ik het graag willen weten!!!

amigootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:46

melmzs schreef:
mijn paardje staat bij stal starro/de leeuw. maar ik ben er niet zo blij mee. namelijk te ver weg voor mij want ik woon in heemstede. voor veder informatie over deze stal wil ik je wel pm.
maar als iemand wat weet meer richting heemstede. zou ik het graag willen weten!!!

Wie ben jij dan

Ik sta ook daar...

heb jij vandaag dekens voor mij verwisseld

ohio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 16:03

misschien stal de cruquius, is ook vlakbij hoofddorp..

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 16:06

Ik ben inmiddels voorzien, bedankt allemaal

qt_shetties

Re: Stalling in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:01

Bij starro is het vies en oud en krakkemikkig... maar geloof dat ze het wel (langzaam) aan het opknappen zijn... ik heb gestaan bij pension stal hoofddorp, daar hadden ze alleen een buitenbak, weidegang, paddock maar geloof dat dat nu is uitgebreid. k sta nu zelf in hoofddorp gewoon bij mensen thuis:)

Biebsterbibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:14

qt_shetties schreef:
Bij starro is het vies en oud en krakkemikkig... maar geloof dat ze het wel (langzaam) aan het opknappen zijn... ik heb gestaan bij pension stal hoofddorp, daar hadden ze alleen een buitenbak, weidegang, paddock maar geloof dat dat nu is uitgebreid. k sta nu zelf in hoofddorp gewoon bij mensen thuis:)

Waar sta je dan:)
Ben op zoek voor mijn pony:))

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:14

Biebsterbibi schreef:
qt_shetties schreef:

Waar sta je dan:)
Ben op zoek voor mijn pony:))

Dit bericht is van 12 jaar geleden Hahahaha, ik sta inmiddels al 8 jaar bij pensionstal vd hulst, echt n aanrader, veel buiten, dik in de bodembedekking veel ruwvoer, goede baan, kom eens kijken, zowel binnen als buitenboxen, privé paddocks voor in de winter, molen, zomer ook 24/7 weidegang mogenlijk