Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

melmzs schreef:mijn paardje staat bij stal starro/de leeuw. maar ik ben er niet zo blij mee. namelijk te ver weg voor mij want ik woon in heemstede. voor veder informatie over deze stal wil ik je wel pm.
maar als iemand wat weet meer richting heemstede. zou ik het graag willen weten!!!
qt_shetties schreef:Bij starro is het vies en oud en krakkemikkig... maar geloof dat ze het wel (langzaam) aan het opknappen zijn... ik heb gestaan bij pension stal hoofddorp, daar hadden ze alleen een buitenbak, weidegang, paddock maar geloof dat dat nu is uitgebreid. k sta nu zelf in hoofddorp gewoon bij mensen thuis:)
Biebsterbibi schreef:qt_shetties schreef:Bij starro is het vies en oud en krakkemikkig... maar geloof dat ze het wel (langzaam) aan het opknappen zijn... ik heb gestaan bij pension stal hoofddorp, daar hadden ze alleen een buitenbak, weidegang, paddock maar geloof dat dat nu is uitgebreid. k sta nu zelf in hoofddorp gewoon bij mensen thuis:)
Waar sta je dan:)
Ben op zoek voor mijn pony:))