BOX zonder afvoer mogelijkheid --> waar staan jullie op?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Don_Zhivago

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:31

volgens mij is het niet goed als ze de vlas opeten..

ik zou ff aan de pension eigenaar vragen of er een grondwater probleem is..

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 16:48

Hij heeft het alleen de eerste dag gedaan, want nu zie ik hem dit noot meer doen! Hij heeft altijd op stro gestaan, moest dus erg wennen!

We hebben geen grondwater probleem, maar zoals ik al eerder heb gezegd aan het begin van dit topic...............................ik heb geen afvoer. De box die ik hier voor had (drieboxen naar rechts) was wel altijd erg droog! De stal loopt waarschijnlijk iets af, waardoor ik de urine van nog drie veulens in mijn hok krijg

OemmiejO

Re: BOX zonder afvoer mogelijkheid --> waar staan jullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:53

Mijn paardje staat ook op vlas en dat vind ik echt veel fijner dan stro. Ik mest eens per week het hele middenstuk eruit (het natte dus) en natuurlijk elke dag gewoon de poep. Dan gooi ik het vlas aan de buitenkant naar binnen, zodat 't daar ook weer wat schoner is.

(vaaage uitleg )

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 16:58

@OemmiejO

Ik heb niet echt één natte plek, want mijn dommerd plast overal zo'n beetje (zonder richtingsgevoel). Het vlas is dus nu al donkerbruinig van kleur , maar nog niet heeeeeeeeeeel nat, want mijn deken blijft netjes droog!

Ik haal elke dag de poep er uit, zijkantjes naar het midden met de hark en klaar is kees. Er werd me alleen aangeraden niet teveel in de natte stukken te vroeten, maar meneer heeft zelf iets nieuws ondekt.

Arnold is graafmachine in zijn vrijetijd