KiWiKo schreef:Ik niet![]()
![]()
ik rij geen wedstrijden en ik vind het dan een mooie gelegenheid om mijn witte rijbroek aan de wereld te laten zien
![]()
![]()
Ik heb geen witte rijbroek
Rijd overigens ook (nog) geen wedstrijden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KiWiKo schreef:Ik niet![]()
![]()
ik rij geen wedstrijden en ik vind het dan een mooie gelegenheid om mijn witte rijbroek aan de wereld te laten zien
![]()
![]()
) en mijn kleding ga ik niet aanpassen aan het dekje en ik doe ook geen beembescherming om. Ook ga ik haar niet helemaal invlechten enzo. Ik zorg er misschien nog net voor dat ze niet helemaal onder de modder zit
Het gaat mij om het rijden, niet om de spullen.

manen ingevlochten. wel/geen bandages maakt niet uit.
. AU portemonix
)
. Voor een fotoshoot kan ik het me voorstellen, maar die zou ik weer niet koppelen aan een clinic
sjakie schreef:Ik hoor heel vaak het argument van respect voor de lesgever... maar kan het de lesgever daadwerkelijk schelen of je nou compleet in set komt met een ingevlochten paard of dat je gewoon gepoetst komt met correcte kleding?
Ik zou er persoonlijk eigenlijk niet meer moeite voor doen als dat ik thuis doe. Ik vind het belangrijker dat je inzet toont tijdens het rijden als door de tierelantijn.
Of verschijnen de meeste ook zo op les?
sjakie schreef:Maar wat verschilt dat van het gewone rijden/ les?
sjakie schreef:En waarom meer moeite doen voor een instructeur tijdens een clinic als voor je eigen instructeurOf verschijnen de meeste ook zo op les?

sjakie schreef:En waarom meer moeite doen voor een instructeur tijdens een clinic als voor je eigen instructeur
En ik rij altijd in mooie rijkleding, mooi getailleerd inderdaad.