Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze wil het zadel nu weer versmallen en opnieuw vullen. Ik niet. Ga niet weer de boom laten veranderen.
) met een boomloos zadel en dit lag ook goed op dat andere paard ... Dus qua zadels is 1 van die misschien wel aan te raden (was in dit specifieke geval zo, weet niet of dat algemeen ook zo is).gekke_koei schreef:zadelmakers onder mekaar zijn het nooit metmekaar eens
juist door van rijs gaat het nu goed met de rug van willem en wordt zijn schoft en bespiering niet erger.
van triest ken ikniet. zit veel te ver weg voor mij.
maar er is gewoon heel veel verschil in wat de 1 zegt en wat de ander zegt...
maar succes ermee.. tis een rotprobleem..

gekke_koei schreef:heb geen trailer en zowiezo niet iemand die me kan rijden.. dus dan ga je al snel naar degene die naar jou stal komt.
maar als willem nu weer allemaal problemen krijgt stop ik er gewoon mee.. 3 jaar rommelen vind ik meer dan genoeg dan gaatiemaar lekker op zun 18e met pensioen
Maris schreef:MAAR van Triest reist ook wel eens door het land. Hij is bij mijn paard ook langs gekomen !!! Dus dan heb je geen trailer nodig......
Man weet echt veel van zadels ! Hihi, neem voor een telefoongesprek ook maar de tijd !