Bonny4life schreef:lowara schreef:wat precies wil je met dit topic bereiken dan?
ik wil er niks mee bereiken hoor![]()
maar gewoon laten merken dat hij echt niet perse je paard hoeft te verpesten en het echt wel een hulpmiddel voor je kan zijn,
veel beter als een thiedemann ofzo, dat vind ik dus echt in de houding dwingen, heb eens overwogen om dat te proberen maar is me tegengevallen dan kan je met de slof veel meer ruimte geven.
maar het is me dus niet om discussie aan te gaan of mijn mening door te drammen ofzomaar om wel te laten weten dat hij niet verkeerd hoeft te werken! of ben je dat niet met me eens?
nogmaals, wat wil je met het topic bereiken

er worden toch ook geen 100.000 topics geopend van mensen die met sporen, zweep of andere hulpmiddelen rijden?
want ik heb eerlijk gezegd WEL het idee dat je een discussie wil afdwingen. verder no problemo, discussie kunnen best verhelderend zijn, maar vanuit de standpunten van veel bokkers en jouw standpunt kan ik eigelijk al zeggen dat het een erg nutteloos wellus niettus spel gaat worden.

maar om wel te laten weten dat hij niet verkeerd hoeft te werken! of ben je dat niet met me eens?
... sterker nog hij kan geen kant op!!!