was niet aanvallend bedoelt maar ik maak mij wel eens zorgen om reacties van sommige mensen, vandaar mijn vraag hoe je dan op mijn paarden zou reageren want die zien er niet iedere dag even lekker uit
(en zeker in de herfst/winter en voorjaar niet
)Zo heb ik een kennisje die al tot 3x toe de DB op de stoep heeft gehad na een ritje (aangespannen) met haar shetje. Onwetende voorbijgangers vonden het pure dierenmishandeling dat er zo'n "mini" (shet van 1.05m) een volwassen persoon én een kar moest trekken (die kar was notabene een vederlichte sulky) verder niets gebeurd natuurlijk, DB wist ook wel dat er niets aan de hand was maar dat kennisje van mij heeft daar ontzettend mee gezeten, dat er mensen het dus op haar gemunt hadden omdat zij het mishandeling vinden maar in werkelijkheid hebben ze dus geen idee waar ze over praten.
Dat is dus helemaal geen geval van verwaarlozing of niet goed verzorgen maar wel een soortgelijk iets.
Dit is allemaal begonnen om een topic waarin iemand een eigenaar naar beneden haalt. Wij weten van achter onze comp. niet wat wel en wat niet waar is maar aan de foto's te zien is er niet veel mis daar en zien die dieren er gewoon lekker gezond uit. Ik vind het dus erg ongeloofwaardig wat deze TS daar schrijft. Zal best een kern van waarheid in zitten hoor maar het gevaar dat er een zogenaamde "paarden redder" ineens met de DB op de stoep staat door zo iets vind ik verre van een prettig idee.
. maar dat even ter zijde)