Als ik in jouw voortuintje kom, terwijl ik daar niks te zoeken heb, dan mag je me nog steeds niet slaan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
beautylover schreef:ja maar als hij zegt dat hij het niet gezien heeft...
phannie schreef:beautylover schreef:ja maar als hij zegt dat hij het niet gezien heeft...
dan nog is hij fout. als ik met mijn trailer van ons terrein rijd kijk ik ook of er per ongelijk niet iets achter is gezet. of hij koopt een brilletje (grappie moet kunnen he!)

Splinter schreef:Als je schade veroorzaakt aan een geparkeerde/stilstaande auto, ben je altijd aansprakelijk. Ook al mocht die auto daar niet staan![]()
Schadeformulier invullen en opsturen naar je verzekeringsmaatschappij, als je rechtsbijstand hebt heb je dat niet, zijn verzekering aanspreken.
Vergeet niet zijn gegevens op je schade formulier te zetten. Hij ontvangt dan vanzelf een aansprakelijkheidsstelling en jij hebt ook een getuige dus hij komt er echt niet onderuit!
Het valt onder de wam, dus is wa aansprakelijkheid van toepassing,
Als je meer wilt weten pb je maar
Udo2001 schreef:Maar als die stal zo goedkoop is, maar je vriendin zou zelf voor die schade moeten opdraaien. Nou dat weegt niet op tegen die goedkopere stal. Geloof mij maar. Schadebedrijven hebben een leuke prijslijst. Ik zou hem dus ook dwingen via de verzekering het terug te vorderen.
Margreet schreef:beatylover, we spreken jou nog wel als je zelf je rijbewijs gehaald hebt en je eerste aanrijding gehad hebt