Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dribje schreef:Wanneer je hoofdpijn of wat dan ook van je cap krijgt vind ik het nog geen excuus. Dan past je cap niet goed, en moet je een ander. Of bekijk het eens zo: bedenk eens wat voor hoofdpijn je zal hebben als je met je kop op de stenen van je paard bent gepleurt.
pink_unicorn schreef:je kan je zelf wel helmaal in gaan pakken,maar het blijft een
risico sport.ook met cap kan er genoeg gebeuren.
En jah ik rijd Altijd zonder,ik heb niet eens een cap.
(me neefje van 4 jaar wel)
pink_unicorn schreef:je kan je zelf wel helmaal in gaan pakken,maar het blijft een
risico sport.ook met cap kan er genoeg gebeuren.
En jah ik rijd Altijd zonder,ik heb niet eens een cap.
(me neefje van 4 jaar wel)
MustangS schreef:Dribje schreef:Wanneer je hoofdpijn of wat dan ook van je cap krijgt vind ik het nog geen excuus. Dan past je cap niet goed, en moet je een ander. Of bekijk het eens zo: bedenk eens wat voor hoofdpijn je zal hebben als je met je kop op de stenen van je paard bent gepleurt.
rustig maar... ik zal heus niet met mn KOP op de stenen PLEUREN want zodra in ergens ga rijden waar ik van mn paard kan PLEUREN en met mn KOP op de stenen of wat dan ook kan PLEUREN, zet ik dus een cap op.. zoals ik al eerder zei......
tuurlijk is er ook nog een kans dat mn paard op mn hoofd gaat staan ofzo maar dat is dan mijn probleem toch?
Ze vragen hier toch gewoon wat wij --> lees: ALLE bokkers --> er van vinden? Dus geef gewoon je mening en laat mensen met een andere mening ook gewoon lekker hun gang gaan. hoe dom jij het ook vindt..
ik weet niet of het zo bedoel is, maar het komt voor mij een beeeetje l*llig over
) Dribje schreef:Ik had deze reactie nog niet gezien. Ik geef toch ook gewoon mijn mening? En ja, ik zeg het een beetje cru, maar sommige mensen moeten dus ook eerst een ongeluk krijgen voordat ze het eindelijk eens gaan inzien dat het gevaarlijk is. En nee, het was geen persoonlijke aanval op jou ofzo, dus hoef je ook niet zo te reageren. En er zijn dus wel mensen die buiten ed. ook zonder cap rijden.
Anders kan het op andere een beetje aanvalent overkomen (zoals dat met je kop op de grond pleuren)
MustangS schreef:Dribje schreef:Ik had deze reactie nog niet gezien. Ik geef toch ook gewoon mijn mening? En ja, ik zeg het een beetje cru, maar sommige mensen moeten dus ook eerst een ongeluk krijgen voordat ze het eindelijk eens gaan inzien dat het gevaarlijk is. En nee, het was geen persoonlijke aanval op jou ofzo, dus hoef je ook niet zo te reageren. En er zijn dus wel mensen die buiten ed. ook zonder cap rijden.
Nou dan zal ik het wel helemaal verkeerd hebben gezien en dan zal het wel toeval geweest zijn dat je net na mij over dat hoofdpijn begon. Nou, sorry dan als dat zo is geweest. Het leek namenlijk net alsof je op mij reageerde omdat ik dat ook zei..
Maar dat mensen buiten zonder cap rijden vind ik ook dom, daar kan je heel snel met je hoofd op de stenen vallen of op het asvalt.
Dat jij je mening geeft vind ik natuurlijk best en dat moet je zelf weten, maar probeer dan een beetje op je woorden te letten als je zou willenAnders kan het op andere een beetje aanvalent aankomen (zoals dat met je kop op de grond pleuren)
hij ziet er niet uit, maargoed. Hij zit best. 

Citaat:gezeur vind ik het vanmensen die er zonder cap zijn afgedonderd en over hun pijntjes gaan lopenblaten. dan had je maar niet zo ontzettend dom moeten zijn

Dan zou er ook gezeurd moeten worden over het feit dat mensen geen bodyprotector dragen. Wat! Er zou gezeurd moeten worden dat iemand uberhaubt op een paard zit! 
MustangS schreef:Runningkawa.. waarom kan jij altijd alles zo goed onder woorden brengen? Ik zit altijd helemaal uit te kijken naar stukjes van jou
Ben t wel met je eens..
runningkawa schreef:MustangS schreef:Runningkawa.. waarom kan jij altijd alles zo goed onder woorden brengen? Ik zit altijd helemaal uit te kijken naar stukjes van jou
Ben t wel met je eens..
Thanks, nu nog zonder spel, tik en gramatica fouten![]()
) dat ik geen cap ophad (beestje schrok, ging uit het niks omhoog tegen mijn hoofd aan) maar had wel zoiets van: ja, eigen schuld dus.
runningkawa schreef:want ben heel wat keren eraf gestuiterd, maar mijn hoofd heeft nog nooit een tik gehad.