Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
al doet een springzweepje ook wonderen want ik heb geen bananahose 
Margreet schreef:Kijk maar uit dat hij niet bovenop je landt...
Al dat soort tips, ook dat gerommel met die eieren, zijn allemaal leuk, maar praktisch zo goed als niet uitvoerbaar.
Renske20 schreef:ja eieren op zn hoofd kapot slaan als je erop zit lukte mij ook
dat die van mij zich toen om liet vallen had niemand erbij gezegd, die zeiden nee dan gaan ze rennen of ze landen gewoon en gaan stilstaan
nou de mijne gooide zich achterover
pintara schreef:jammer dat trailerladen vaak met zoveel (tijds-) druk gebeurt! vooral aanleren is nodig met geduld en cosequentie, probeer slaan ed zoveel mogelijk te vermijden, en vraag desnoods iemand met veel ervaring en toch geduld, bijvoorbeeld uit je rijvereniging om hulp, dan gaat je zefvertrouwen ook verbeteren, en de combinatie van iemand met ervaring en je eigen zelfvertrouwen doet wonderen. Ik heb zo op korte tijd geleerd om arabische volbloed-dekhengsten onder controle en in de trailer te krijgen
je kan ook proberen met achterwaarts te laden , soms helpt het echt !!
#Ymke# schreef:Margreet dat bedoel ik ook. Ik weet niet of de mensen die de tips geven zelf eens met een steigerend paard hebben gestaan, maar de helft van de tips zijn gewoon niet uitvoerbaar ivm veiligheid.
#Ymke# schreef:ik heb natuurlijk alles met geduld geprobeerd, maar zij is gewoon aan het klieren nu.
Achterwaarts laden en dan? Dan staat ze achterstevoren in de trailer ?