Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Katja schreef:loeder schreef:Bovendien past hij op bijna elk paard!!!
Geen enkel zadel past op bijna elk paard. Ik heb zelf ook jaren een Garnd Gilbert gehad maar ben er niet kaopt van. Het zit heerlijk maar voor de rug van je paard zijn er veel betere zadels te koop. Vooral de vrij nauwe kamer vind ik een minpunt.
, maar ik heb hem op 3 paarden gehad! en op deze verschillende paardend paste ie wel goed!! de zadelmaker vertelde dat het juist komt door de terug-gesneden-boom, waardoor er veel ruimte is rondom de schoft!

haha
maar het is het wel waard!! Volgens mij past die inderdaad op bijna alle paarden wel. Ik wil in ieder geval niks anders meer.
)? 
Waar ik niet op kan zitten is een kieffer. Dit heb ik op mijn eigen paard precies 1 rondje volgehouden en toen moest en zou ik ervanaf! Ik blijf lekker op mijn Stubben! boemel schreef:Je kunt pas beoordelen of € 1200,00 afzetterij is als je het zadel zelf gezien hebt.
Aangezien de standaard Passier GG rond de € 1800,00 ligt, hoeft een prijs van € 1200,00 helemaal niet gek te zijn als het zadel niet oud en in een goede staat verkeerd. Is tenslotte toch € 600,00 minder. Een hoop geld!