Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jammer dat je zo'n 4 jarige verkoopt, ofnie???
. Het is de extra tijd fietsen echt waard. Ik zou voor je paard kiezen. Margreet schreef:Waarom vraag je eigenlijk om advies als het alleen maar kan niet, wil niet, lukt niet of gaat niet is
maarja misschien als die de wei in gaat met andere paarden (de paarden die samen kunnen gaan samen) dat hij het dan minder erg vind om even alleen in de bak te rijden. 
Zet je het in het topic?
HIer in nunspeet is er ook een stalling met weidegang maar zit geen binnen bak bij.

Breitling schreef:Zit een lang verhaal aan vast, in het kort.
Mijn vorge pony heeft daar een half jaar gestaan toen hij al van de andere eigenaar was, deze mensen lieten die pony gewoon staan hij kwam er alleen uit doordat hij overdags de wei in werd gedaan, ze betaalde hun stalling niet en ze hadden nogal trammelant met de stal eigenaar. Toen kreeg ik een smsje (ik sprak die eigenaar van mn pony niet meer omdat hun mij niet meer wilde spreken door een roddel van iemand anders) dat ik mijn pony terug kon kopen want ze konden hem niet meer betalen en anders ging hij naar de manege (ze moesten er snel van af) mijn vader heeft toen mn pony terug gekocht, ik heb toen een maandje daar op stal gereden en toen hebben we de pony verkocht, die mensen hadden nog steeds geen stalling betaald en wisten niet dat wij die pony al gekocht hadden (als de pony verkocht was zouden ze stalling betalen) ze wilde een slot op de deur doen maar ik was ze net voor en heb toen mijn pony naar een andere stal verplaatst voor 2 dagen daarna ging ze naar de nieuwe eigenaar, ik heb netjes daarna mn stal leeg gemaakt en die 1e maand betaald dus ik had niks verkeerds gedaan, pony was in mijn bezit en heb alles netjes achtergelaten. Die andere eigenaar heeft waarschijnlijk nooit betaald.
wendytjeG schreef:en hebben jullie dat destijds ook netjes gecommuniceerd met de staleigenaren? Zo te lezen niet, dus het is niet vreemd dat je daar niet welkom bent m.i.