Succes in de M.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Supertje schreef:Waar ik over twijfel is dat het met elastiek is, ik vraag me af of dat wel stevig genoeg zit. Mijn paard is namelijk erg rond en heeft vrijwel geen schoft waardoor een zadel al snel schuift, ik vraag me af of het met elastiek niet nog eerder gaat schuiven.
Supertje schreef:Ik heb ook al naar deze singel gekeken. Mijn paard springt dan wel helemaal zonder ijzers, maar hij slaat weleens zijn hoeven in zijn buik, wat hem flinke bulten opleverd soms.
Waar ik over twijfel is dat het met elastiek is, ik vraag me af of dat wel stevig genoeg zit. Mijn paard is namelijk erg rond en heeft vrijwel geen schoft waardoor een zadel al snel schuift, ik vraag me af of het met elastiek niet nog eerder gaat schuiven.
)
. Hebben jullie dat ook gehad??
RenskeG schreef:Ik heb de singel net voor de 2e keer gebruikt en nu heeft ie opeens aan beide kanten een wondje zitten. De vacht is helemaal weggeschuurt zegmaar. Hebben jullie dat ook gehad??

oosterhoff schreef:Dat is mooi balen. Mijn singel had ook scherpe randjes. die heb ik er met een mes afgehaald maar dat kon ook omdat het van leer was. Verder haalde ik de voorbenen even naar voren zodat het velletje strak kwam te zitten. Zorg er wel even voor dat deze plekjes goed genezen. Mijn huidge merrie had er ook last van en daarbij is het nu eindelijk met behulp van MSM zalf aan het weg trekken.