). Ben nu nog alleen aan het uitzoeken of ik het uiteindelijke afval (na een week of 12) ook ergens kwijt kan......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Ben nu nog alleen aan het uitzoeken of ik het uiteindelijke afval (na een week of 12) ook ergens kwijt kan......
IsaGabriëlla schreef:Ik ben inmiddels zover dat ik van plan ben om Isa op vlas te zetten. Ik heb ook al een goed adres gevonden (bedankt Annick!). Ben nu nog alleen aan het uitzoeken of ik het uiteindelijke afval (na een week of 12) ook ergens kwijt kan......
Soxje schreef:Nog een voordeel van bijvoorbeeld vlas is dat de mestbult beduidend kleiner is. In de Bit van een aantal maanden geleden is een vergelijkend warenonderzoek geweest naar stalstrooisel. Vlas kwam er toen heel goed uit, veel beter dan stro in ieder geval. Paarden die veel op stal staan doe je misschien wat meer genoegen met stro omdat die zich meer vervelen en dan aan het stro kunnen knabbelen. Maar de verveling kan opgelost worden door meer hooi te voeren (of ze lekker veel buiten te zetten)