Naja, prut dat het niet hier in de buurt is dan he
hahaKlinkt super. Longeerbak is het enige dat ik zou missen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
haha

.

Anneke schreef:@ Sonja:
Leuke reacties!
Mijn ouders vinden idd dat de prijs omhoog 'moet', omdat we er nu eigenlijk niets aan verdienen. De pensionpaarden verdienen alles terug wat de paarden in totaal kosten zeg maar (10 paarden) dus dat is goed geregeld
De uitrijmogelijkheden direct vanuit stal vind ik persoonlijk prima. We wonen in de polder met heel brede bermen en aan een b-weg. Je kunt hier heerlijk buitenrijden, ik doe dat iig vrijwel iedere dag na het rijden.
Die meiden hier zie je ook regelmatig naar buiten gaan.
Die longeercircel mis ik ook, het is ook de bedoeling dat er ooit een 'roundpenn'komt. En oooit een binnenbak. Het is namelijk de bedoeling dat ik vanuit dit een bedrijf ga opstarten
(niet veel maar ach, het is toch een hobby)
Citaat:Er word 5x per dag hooi gevoerd
* Er word 3x per dag brok gevoerd met keuze in biks en muslie
* Ze worden elke ochtend om 8 uur buitengezet, en om een uur of 6 weer binnen gehaald

Sjuimpje schreef:Klinkt goed!
Het enige waar ik zo wat op kan aanmerken is het formaat van de stallen, 3x3 vind ik eigenlijk wat te krap. Mijn paard staat ook in een 3x3 en paarden van zijn maat kunnen dan eingelijk alleen om hun as draaien![]()
Wat ik verder heel erg belangrijk vind is het stalklimaat, niet vochtig, goed veel frisse lucht zonder tocht en veel licht. Dat is een beetje moeilijk te beoordelen vanaf hier