Zoveelste zadel past niet/witte haren door verkeerde zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:00

Knavia schreef:
Die witte haren gaan echt niet meer weg hoor, al haal je er een wichelroedegozer bij.

Goh, dan is mijn pony geniaal van zichzelf!!

Ik denk dat TS het over witte haren heeft, niet over schuurplekken Daar zit nog een heel verschil tussen.

monsera

Re: Zoveelste zadel past niet/witte haren door verkeerde zad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:43

Inderdaad als je er snel bij bent kun je nog wel wat er aan doen maar heb je echt drukplekken dan is er geen hoop meer en zal je altijd kunnen zien dat er een verkeerd zadel op heeft gelegen.Maar je mag niet meer het zadel er op leggen als je nu gewoon door blijft rijden zal het steeds erger worden en waarschijnlijk niet meer weg gaan.Ik hoop echt dat je snel een oplossing hebt gevonden voor je pony.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:22

Mijn zadel past dit vertelde de oude eigenaresse van mijn pony me! Mijn pony had ook geen schuurplekken, maar gewoon witte haren, wel aan 1 kant. Ze zei dat het waarschijnlijk van het oude zadel van mij kwam! Maar de witte haartjes gaan niet weg :S heel vervelend, zo blijf ik toch wel denken dat het aan mijn nieuwe zadel ligt , maar goed. Hij schuift ook niet meer

Bedankt allemaal

Vayo

Re: Zoveelste zadel past niet/witte haren door verkeerde zad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:32

Maar je vertelde dat dit zadel naar voren schoof? Waarom doet hij dit nu niet meer? Heb je dat bontje eronder uit gehaald? Weet je zeker dat de vorige eigenaar er verstand van heeft?

Sfiejj schreef:
Ik ga dinsdag even langs de zadelmaker. Onder het zadel versnelt hij ook echt de hele tijd.

Ben je nog geweest? Want toch lijkt het me geen slecht plan om toch eens een zadelmaker er naar te laten kijken. Het is best moeilijk om zelf te zien of het past! En dan weet je het tenminste zeker.

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:47

Sfiejj schreef:
Mijn zadel past dit vertelde de oude eigenaresse van mijn pony me! Ze zei dat het waarschijnlijk van het oude zadel van mij kwam!

als ze dat niet zeker weet.....is ze aan het gissen en heeft ze er niet genoeg verstand van
ga naar een (hele goede) zadelmaker
alleen die kan je precies vertellen of het inderdaad echt past