Linet schreef:barreltjuh schreef:ja ik denk tot nu toe dat ik voor de anky gawerd net gebeld door de ruitersport zaak dat ze besteld moeten worden duurt waars drie weken .... duurt nog zo lang...
3 weken maar!?! Ik moet er 8 weken op wachten! Ik heb net de Anky besteld! Na heel lang twijfelen, informeren en er goed over nadenken..
woow zo lang bij ons maar 2dagen maar ik heb de ANKY en ik wil niet meer anders en dan die dresuurboog op de manege heet ik al anky met je mooie anky laarzen:P
werd net gebeld door de ruitersport zaak dat ze besteld moeten worden duurt waars drie weken .... duurt nog zo lang... 

Zelf heb ik de standaard. Ik zat idd ook te twijfelen tussen anky en standaard. Maar heb gekozen voor de standaard omdat ik ook vrij veel spring, zowiezo wel 1 keer in de week. En voor springen vind ik zo'n hoge boog niet mooi, en het lijkt me ook niet lekker zitten! Qua prijs zit er maar 10 euro verschil in hoor! En ik denk dat je dat betaald voor het woordje anky, ik denk niet dat er een verschil is in kwaliteit!