Appelstroop

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:32

Oh, daar had ik overheen gelezen. ik zou toch eens bloed laten afnemen om het te checken en er dan pas verder mee gaan.

sidneey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:34

Tsja, maar nu heeft hij er geen last van.. Dus zullen ze het ook niet constateren, het is meer dat hij het niet weer krijgt zech maar.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:35

Hoe weet je dat? als je merkt dat je paard bloedarmoede heeft ben je al weer wat verder heen hoor! Dan zit ie al weer aardig laag met z'n Hb. Heeft ie het zo vaak gehad dat je het merkt aan hem dan?

sidneey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:42

Nee nog maar 1 keer, (2 jaar terug), hij was echt heel sloom, had nergens zin in, toen zijn we naar de dierenarts gegaan en hebben bloed af laten nemen. Toen werd er bloedarmoede geconstateerd. Toen pur ijzer bijgevoerd, is er toen bovenop gekomen, en voelde ie zich weer lekker. Vorig jaar nergens last van gehad maar wel pavo vital bijgevoerd (scheen veel ijzer te bevatten, hij vondt dit alleen echt NIET lekker) toen is het ook goed gegaan, alleen deze brokken zijn best prijzig (niet dat ik het er niet voor over heb hoor), en ik dacht misschien zijn er wel goedkopere dingetjes op de markt Hij heeft het NU dus NIET, maar is er wel gevoelig op en om het zekere voor het onzekere te nemen, geven we hem ijzerrijk voedsel.