Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:D KiWiKo schreef:geef m gewoon eens op zn flikker als hij dat soort praatjes heeft.
dierenbeul
:D Is die gek geworden

KiWiKo schreef:Pcies, een paard dat dreigt mij te skuppen, kan de eerste week niet naar de slager omdat zn vlees te beurs is![]()
:D

ik druk de dreiging al de kop in
. Maar wel om de kunst van het inschatten van situaties. En dit (verhaal TS) is heel duidelijk een situatie waarbij er dus niet goed gehandeld is en dan kom je in het laatste stadia van eventueel een skup. KiWiKo schreef:Pcies, een paard dat dreigt mij te skuppen, kan de eerste week niet naar de slager omdat zn vlees te beurs is![]()
:D Is die gek geworden
. Al is het wel heel zelde nodig dat ik er een een schop onder z'n hol geef.
).
. Gedrag van paarden onderling (en dus ook NH) is gebaseerd op een rangorde. Bij NH stel je jezelf ook als leider op tov het paard. Maar in dit stadium kan je die rol niet opeens gaan spelen, daar ben jij te onzeker en de pony te dominant voor.Citaat:Haha, idd. Zo is het bij mij ook. Al is het wel heel zelde nodig dat ik er een een schop onder z'n hol geef.
Ik ken Reddy, Reddy's moeder, Reddy's vader, Reddy's fokker, Reddy's vroegere vriendinnetjes en Reddy's vorige baas. Dennis komt bij de zelfde fokker vandaan en die fokker staat bekend om zijn eerlijke lieve gebruikspony's(net als mijn haarbal).
Reddy is een eerlijke maar dominante pony. Ze neemt je gewoon in de maling, zet haar maar een keer een hardhandig terug op op haar plek, de kans is groot dat ze het dan weet en braaf is.