Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cassidy schreef:Om de zadelmarkt van vandaag de dag te kunnen beoordelen, zou er weer eens iemand met een kritische blik naar die winkel toe moeten gaan. Eigenlijk zou je hetzelfde drietal er weer heen moeten sturen, zij kunnen het beste beoordelen of er wat veranderd is of niet.
Is hier iemand die vrijwillig een ritje zadelmarkt wil maken?

callippo schreef:Cassidy schreef:Om de zadelmarkt van vandaag de dag te kunnen beoordelen, zou er weer eens iemand met een kritische blik naar die winkel toe moeten gaan. Eigenlijk zou je hetzelfde drietal er weer heen moeten sturen, zij kunnen het beste beoordelen of er wat veranderd is of niet.
Is hier iemand die vrijwillig een ritje zadelmarkt wil maken?
Jaa, geweldig! Die mensen herkennen me toch niet, dus kan weer net zo hard de 'onnozele' klant uithangen
Als er iemand heen gaat vanaf regio midden NL dan rij ik graag mee!
Of als er mensen uit deze regio zijn die met mij mee willen ruilen, tegen vergoeding van benzine kosten kan dat ook
Wie gaat er mee?

mirgino schreef:ik heb het over deze deken;

Citaat:we werden in vlissingen harstikke netjes geholpen, die man nam echt de tijd voor ons. we hadden een vorm van zn schoft mee(getekend op een stuk karton en zo uitgeknipt) en daarmee zijn we toen aan het meten geweest. heb echt op heel veel verschillende zadels gezeten.