Rijden na inenting?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:39

Tjo gaat bij mij de volgende dag gewoon weer aan het werk. Wel wat rustiger maar ook gewoon aan de teugel, nooit niks aan de hand. Ook geen hoestgevallen bekend of ziektegevallen.

Nimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:51

nim gaat na zn enting ook gewoon aan t werk, op de dag zelf rij ik op voor die tijd, of hij heeft een vrije dag, de dag erna is het gewoon weer volledig aan de bak... kan prima de entstoffen van nu zijn verder wel veilig. en tuurlijk zijn dr paarden die reacties geven op entingen, maar dat hou je toch. met een beetje kennis van je paard weet je of die het kan of niet... en enting uitzweten.... nog nooit van gehoord

Memuska

Re: Rijden na inenting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:02

Mijn DA zegt na de enting altijd dat ik ze twee dagen niet in het zweet mag rijden. Ik zorg er altijd voor dat ze gereden is voor de DA komt voor de enting, de dag erna krijgt ze rust in de wei en de derde dag ga ik wat stappen en rustig draven en galopperen.

Karin_deB

Re: Rijden na inenting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:17

Als ze bij ons ge-ent worden mogen we op de dag van de enting zelf wel rijden, en de dag erna niet.