Maybe I should leave?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:25

i agree with all the answer you saw.

So!! Have a nice time at bokt! Knipoog

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:22

we worden gefaked waar we bij staan...

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:22

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:24

Please stay here, It doesn't matter that you can't speak dutch.
I can't answer in English and my english is very bad (you can see)
but reading and writing in English is good for my English (at school)!

flaim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:55

gewoon blijven hoor.trek je van niemand wat aan ook niet van de bokkers die nu ook komentaar hebben.
ik moet zeggen dat het stukje nederlands wat je geschreven hebt beter is als dat ik nederlands schrijf. Haha!

ik kan alleen maar zeggen BLIJF HIER OP BOKT.

GROETJES

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:05

Ich habe beslotuh das ich nou voortaan Deuth ga sprechen. Ich hofe das iedereen mich begrijpuh. Es ist een bischen moeilijk fur mich um Niederlandisch zu sprechen, omdat ich een keer nach Deutschland bin gewest en nu ja bin ik Niederlandisch verlierd. So du kann stay, aber du must begrijpen das ik dir topics ga antwoorden in Deutch.

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:10

Ik vind het ook wel gezellig! Alleen jammer dat mijn Engels bar en bar slecht is.... Misschien kun je in het Nederlands typen, want ik las dat je jaren in NL gewoond hebt?

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:13

Pril schreef:
Ich habe beslotuh das ich nou voortaan Deuth ga sprechen. Ich hofe das iedereen mich begrijpuh. Es ist een bischen moeilijk fur mich um Niederlandisch zu sprechen, omdat ich een keer nach Deutschland bin gewest en nu ja bin ik Niederlandisch verlierd. So du kann stay, aber du must begrijpen das ik dir topics ga antwoorden in Deutch.

lol!!! *LOL* hihi maar ik begrijp je wel hoor pril!!

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:29

Van mij mag DC blijven, als ze maar wel Ned. gaat praten (ze kan het in ieder geval proberen)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 00:02

vanda's schreef:

Tot nu toe heb ik serieus gereageerd, heb DC zelfs een PB-tje gestuurd (en geen reactie gehad), maar ik vrees steeds meer dat je gelijk hebt, vanda's!!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 26-03-02 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 09:10

DC en ik heb eea uitgepraat per PB en wat mij betreft is het zand erover. Ik hoop dat dat voor meer mensen kan gelden.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 09:21

Lielle schreef:
DC en ik heb eea uitgepraat per PB en wat mij betreft is het zand erover. Ik hoop dat dat voor meer mensen kan gelden.

Ik heb inmiddels diverse topics van haar gelezen in het Nederlands en de stijl is een stuk beter dan haar Engelse stijl.

Wat mij betreft was ze welkom in het engels en nu in het nl dus ook!
Maar voor de niet engels sprekende/lezende bokkers is het idd beter zo als het nu is....... Haha!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 09:23

Pril schreef:

Helemaal geweldig!!! Zeg Pril, jij woont toch ook al een hele tijd in Texas? Waarom is jou Nederlands nog niet verdwenen?
Als antwoord op ''should I leave'' . Ik zou zeggen; Please do!!! Cool

rina

schould i leave, NO NO NO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 02:14

jongens ik moet zeggen dat jullie nieuwelingen toch niet echt een welkom gevoel geven. wat wordt het volgende? de noordelingen misschien? je bent de buitenlanders ja al bijna kwijt.

dit berichtje geld overigens niet voor alle bokkers, er zijn er ook die nieuwelingen, zoals ik ook, een welkom gevoel geven.

ds. special for you, please stay. don't let others discourage you to give your input on this site. there are people that are interestet in what you have to say. and whan't to communicate. i know you kan reed dutch so i will go on in that language, voor iedereen die geen engels kan ( persoonlijk denk ik dan, niet wil kunnen), er zijn er genoeg op bokt die met alle liefde van de wereld willen vertalen voor je, zoals er ook al genoeg hebben aangegeven.

denk eens aan deze voor dat jullie weer zulke reacties schrijven,

behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!!!!!!!!!!!!

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:32

Ik vind het echt een beetje raar dat iemand een topic opent met de vraag "should I leave"! Zodat we allemaal kunnen gaan roepen; please stay, please stay!! Ik heb lately geen topics van DC gevolgd en weet ook niet wat er aan de hand is, maar als het je hier niet bevalt ga je, en als je wilt blijven, blijf je! Simple as that!