Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Dat snap ik niet hoor,wat heb je er nu voor last van als iemand zijn veulen uit de groep haalt?
piggeljay schreef:grote onzin dat je je veulen niet uit de groep mag halen.
gianlucka schreef:Lorena schreef:Op het moment dat jij ervoor kiest om jou paard op zijn terrein neer te zetten, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je je ook aan zijn regels houdt.
En als je het niet met de regels eens bent, dan zoek je toch fijn een andere opfok?
Waarom reageren mensen toch altijd zo vijandig? Ik geef alleen een reactie op de vraag die gesteld wordt. Ik vind het niet redelijk van die eigenaar van de opfokstal dat je niets met je paard zou mogen doen...... en dat jij dat wel redelijk vindt, vind ik prima... maar reageer niet zo vinnig.....

Quellian schreef:Gewoon lekker laten staan
Als veulen kleine dingen leren en daarna de opfok in en er verder niet naar omkijken. Ging 2x per jaar even kijken of ze nog wl 4 benen, 2 oren en een staart had. Ik zou er niet aan moeten denken dat er mensen hun peerd uit de groep trekken waar mijn paard staat
vamp schreef:Zazou_Murier schreef:
Ik vraag me af is het wel normaal wat jij doet? Je moet niet tutten met een aarling, die moet in een groep op laten groeien en met rust laten. .
Zazou_Murier schreef:
Zal lekker worden moet hij/ medewerker of ik mijn paard vangen in de loopstal wat never gaat lukken (zeker merries niet van die slaan heel erg) .
En ik vraag me dus af of dit normaal is! ze horen niet naar jou te slaan, volgens mij accepteren ze je dan niet, en dit kan ook hele gevaarlijke situaties opleveren.
Lorena schreef:Ten eerste heb ik me nergens uitgelaten over het feit of ik het er wel of niet mee eens ben.
Ten tweede was het niet vinnig bedoeld... meer zo van, als je je nu al druk maakt hierover, waarom zoek je dan niet iets anders wat je wel aanstaat?
En wat hier verder al gezegd is, waarschijnlijk heeft de eigenaar zo zijn eigen redenen voor deze regel dus tja.
Quellian schreef:Die opfok ken ik wel
Quellian schreef:Die opfok ken ik wel
lowara schreef:aan de andere kant, een veulen 2.5 jaar lang op het land gooien er er niets mee doen? sorrie, maar zulke mensen zijn geen paard waard.