Pony
Paard
Pony
Paard
Pony
Paard
Pony
Paard
Enz.
Bij mijn zusje net zo. Dit heeft blijbaar gewerkt>
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MarchaL schreef:Ik heb het vroeger erg vaak aan mijn ouders gevraagd, ik heb ze zelf gesmeekt. Helaas, mijn manier bleek niet zo effectief en ik heb dus ook nooit een paard van ze gehadToen ik eenmaal volwassen was en mijn eigen geld verdiende heb ik er dus zelf een gekocht
Nu begrijp ik ook maar al te goed waarom ik geen paard kreeg, een paard kost bakken met geld en voor veel gezinnen is dit waarschijnlijk gewoon niet op te brengen. Ik voel me nu zelfs lichtelijk schuldig voor alle keren dat is woedend werd op mijn ouders omdat ik dus geen paard kreeg
Ik ben bang dat ze behoorlijk met me hebben afgezien

)

Waratje schreef:Op heel veel manieren gevraagd, nooit gekregen en achteraf was dat ook heel verstandig van mijn ouders![]()
Een eigen paard is een grote verantwoordelijkheid en een (heel) grote kostenpost. In een gezin met drie opgroeiende kinderen kun je het niet maken om dat aan één van de drie te geven. Bovendien hebben mijn ouders nooit iets gehad met paarden, dus ook geen kennis in huis.
Laten we eerlijk zijn, tienermeiden (ik toen ook) denken altijd dat ze alles al weten en dat is toch echt NIET zo, dus is een eigen paard dan volstrekt onverantwoord.
En je overleefd het heus wel als je geen paard krijgt. Zoek een leuk verzorgpaard, doe daarme lekker veel ervaring op, zodat je straks als je geld genoeg verdient je eigen paard kunt bekostigen.

dus dat gaat wel de goede kant op en mijn vader zegt ook geen nee mer, maar hij zegt : ik weet het niet , dus het is beter dan nee

) niks met paarden dus dat kon echt niet, dus mn moeder dacht een geit is ook wel leuk (een geit??? jaaah een geit
), nou een geit in de achtertuin leek me ook best geinig, dus ik ging er op n verjaardag vanuit dat er een geit stond maar nee, ik kreeg een kaartje met daarop dat ik een pony mocht uitzoeken
jeej dat was veel leuker dan een geit haha.
stond er in de vakantie opeens een leasepaard voor mijn neus, voor 1 maand, door wind en weer op de fiets met een karretje er achter voor het zadel, poetsspullen, hoofdstel en water, want ze kwam tijdelijk op een landje bij onze camping te staan.
Misschien kan je alsnog een baantje nemen Al is het alleen maar om te laten zien dat je er voor wilt werken. Als je nou tegen je ouders zegt dat ej daarvan bijv. de hoefsmid / veeartkosten betaald. Dan zullen ze er al een stuk meer achter staan!