Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Urielle schreef:Ik zou betalen tot 50 Euro per uur, maar die prijzen liggen zo voor een instructeur die op GP-niveau rijdt. Voor een Z-ruiter betaal ik dat niet. In de yoga, freestyle etc. ben ik verder niet geinteresseerd dus dit geeft voor mij geen meerwaarde. Ik zou voor een Z-ruiter ong. 20 Euro per uur betalen max.
lindsey schreef:Vergis ik mij heel erg als ik denk dat je dit topic hebt geplaatst omdat je zelf deze lessen wil gaan geven?
steffie4ever schreef:Urielle schreef:Ik zou betalen tot 50 Euro per uur, maar die prijzen liggen zo voor een instructeur die op GP-niveau rijdt. Voor een Z-ruiter betaal ik dat niet. In de yoga, freestyle etc. ben ik verder niet geinteresseerd dus dit geeft voor mij geen meerwaarde. Ik zou voor een Z-ruiter ong. 20 Euro per uur betalen max.
dit vind ik een rare reactie![]()
als een Z-ruiter nou 30 euro per uur vraagt en het klikt helemaal super en het gaat ook lekker.. dan zou ik 100x liever die 30 euro aan een Z ruiter betalen dan 20 euro aan een GP ruiter waar het niet mee klikt bij wijze van![]()
*ik betaal zelf €35,- per uur *

en ze komt bij mij maar ja ze woont naast mijn pension stalling
.
Ik geloof wel dat ik geluk heb gehad, dat ik het zo goedkoop kan krijgen.
steffie4ever schreef:Urielle schreef:Ik zou betalen tot 50 Euro per uur, maar die prijzen liggen zo voor een instructeur die op GP-niveau rijdt. Voor een Z-ruiter betaal ik dat niet. In de yoga, freestyle etc. ben ik verder niet geinteresseerd dus dit geeft voor mij geen meerwaarde. Ik zou voor een Z-ruiter ong. 20 Euro per uur betalen max.
dit vind ik een rare reactie![]()
als een Z-ruiter nou 30 euro per uur vraagt en het klikt helemaal super en het gaat ook lekker.. dan zou ik 100x liever die 30 euro aan een Z ruiter betalen dan 20 euro aan een GP ruiter waar het niet mee klikt bij wijze van![]()
*ik betaal zelf €35,- per uur *
dus op zich valt dat best mee

en bij wie ik nu les is gewoon super hoe dat op elkaar aan sluit
rockey schreef:. dan heb ik ook nog 1 keer in de 2 weken les van hans peter minderhoud, die is duurder. en binnenkort heb ik les van edward gal, ook een uur daar hebben we 450 euro voor moeten betalen
ik vind die les voor edward gal dan wel weer erg duur voor een uurtje rond hobbelen, dat blijft dus ook maar bij 1 keer want tijd heeft die man toch nieten bij wie ik nu les is gewoon super hoe dat op elkaar aan sluit
450 euro voor een eenmalige les!! beetje erg prijzig, vind je niet?
Pascha schreef:rockey schreef:. dan heb ik ook nog 1 keer in de 2 weken les van hans peter minderhoud, die is duurder. en binnenkort heb ik les van edward gal, ook een uur daar hebben we 450 euro voor moeten betalen
ik vind die les voor edward gal dan wel weer erg duur voor een uurtje rond hobbelen, dat blijft dus ook maar bij 1 keer want tijd heeft die man toch nieten bij wie ik nu les is gewoon super hoe dat op elkaar aan sluit
450 euro voor een eenmalige les!! beetje erg prijzig, vind je niet?
Kun je niet beter een keer meerijden met een clinic ofzo, is een stuk goedkoper...
Ik betaal trouwens 30 euro per uur. (allround instructrice,springen en dressuur Z-niveau)