1e pony haf X KWPN gekocht van 2 jaar toen die nog hengst was, heeft nooit manieren geleerd en wist dat die 600 kilo woog, doods combi dus. Is geruint maar is nooit meer geworden zoals verwacht, bleef waanzinnig hengst. Is om veiligheidsredenen voor mezelf en voor andere verkocht.
2e pony NRPS was heel erg druk, was in het begin nog wel mee te leven maar na een tijd begon het niet leuk meer te worden, kon niet serieus gereden mee worden zodra hij niet buiten was geweest of aan longeerlijn voordat je ging rijden.
3e pony Fjord, na mijn avonturen met de NRPS wou ik een pony waarmee ik lekker rustig naar buiten kon, heb ik in deze gevonden.
Helaas is na een paar jaar het intensiefe wedstrijd rijden toch beginnen te kriebelen en heb ik de fjord ingeruild voor een KWPN.(dom, dom, dom, dom achteraf!!)
4e paard KWPN, erg goed in de sport zowel dressuur als springen. Heb op concour een bod op hem gehad die ik nooit had durven dromen en heb hem verkocht(had in die tijd ook de nodige financiele problemen)
Toen een tijd niets(jaartje) en daarna een andere fjord genomen, deze is nooit gekocht maar geleast. Heel veel problemen mee gehad, is daardoor ook terug gegaan naar off. eigenaar.
Nu weer een pony gekocht Fjord, deze is nu een half jaar en gaat nog een hele tijd mee.
Dit ook omdat ie helemaal ingereden gaat worden naar mijn behoefdes aangezien ik een spierziekte heb.
Waarschijnlijk komt er volgend jaar nog een veulen bij ook fjord zodat deze later bereden kunnen worden door mij en mijn man en in 2 span kunnen gaan lopen.